Minder geslaagde babyfoto's!

Hoi Evelution,

Misschien een gek vraagje, maar werkt je moeder toevallig op Dekkerswald?

Groetjes,
Karin

op deze foto was levi net ene paar daagjes maar toen we de foto zagen zei mijn man meteen nou alleen maar 2 vingertjes boven de dekens en het is "Levi phone home".

http://www.famlam.nl/images/et.jpg

quote: mammamene reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 09:41:45'));

op deze foto was levi net ene paar daagjes maar toen we de foto zagen zei mijn man meteen nou alleen maar 2 vingertjes boven de dekens en het is "Levi phone home".
http://www.famlam.nl/images/et.jpg

zoals jullie zien lukt het me nog steeds niet om de foto's normaal te plaatsen. Wie helpt?

groetjes chimene

haai

Karin, dat klopt! haha, ze heeft al vast als troste oma wat foto's laten zien :) en zo'n bos met haar zie je niet vaak natuurlijk, doe haar maar de groeten!

en chimene als je je berichtje typt zie je boven in dat vierkantje met bergje, daar kun je je link toevoegen en als je dan insert doet zie je je foto al in je bericht staan voordat je m plaatst... eerst lukte mij het ook niet, mijn hyves foto's gaan niet omdat ik die daar alleen voor vrienden heb, en hier bij t toevoegen krijg ik vaak dat je moet "refreshen" (gewoon F5 drukken) succes!

grtjs Evelien

he daar is ET dan eindelijk. Moet inderdaad 24 keer de page refreshen voordat ik wat kan plaatsen, echt onhandig maar het is gelukt.

groetjes chimene

Hey Evelien,

Mijn moeder is een collega van jouw moeder. Die zitten de hele dag trots te vertellen over hun kleinkinderen. Zo wist ik dus de naam van jouw baby en op een of andere manier wist ik ook dat ze een lekkere bos haar had. Ach ja, de wereld is klein.

Is je man/vriend eigenlijk alweer in Nederland? En huilt Birgit nog steeds veel?

Groetjes,
Karin

Hoi Karin

de wereld is idd klein, grappig!
Mijn vriend is 31 aug al terug gekomen gelukkig. En Birgit huilt de laatste tijd wat minder, vooral als ze moe is en toch niet wil slapen... dat gaat nooit zo makkelijk, en af en toe een krijsbui van een paar uur,  heel erg naar  maar waarschijnlijk hebben we het ergste gehad! Het is gewoon een eigenzinnige dame!

doegie

Terug
Bovenaan