Minder uitgeven

aldi en lidl....schoonmaakmiddel en waspoeder enz zijn daar prima...ook het beleg mankeert niks aan,al haal ik voor een lekker ontbijt wel graag vers...maar dat is meer voor het lekkere niet de kwaliteit. je moet het gewoon eens proberen kun je zelf bekijken wat je wel of niet lekker vindt.de frisdranken schelen ook echt een bups,en ze zijn echt goed hoor!!! ook luiers hebben ze daar heel betaalbaar,alleen niet de new born.maar kruitvat luiers of etos zijn ook goed!!
 
ja lydl en aldi.
de aldi heeft overigens heel goed diepvriesvlees: steaks, zalm enz. het is een keer op concumentenbond geweest dat aldi de beste zalm heeft!!
verder koop ik de goedkoopste wegwerpluiers.
wij gaan naar de AH ofzo voor overige producten die je bij de aldi niet hebt enzo.
verder weet ik echt niet hoe je moet bezuinigen, wij wonen aan de grens van duitsland en daar kan je ook goedkoop winkelen, de kleding moet je vooral in de uitverkoop kopen! koop nu bijvoorbeeld de zomerkleding in de uitverkoop eventueel voor het volgend jaar, doen wij ook...en ik weet niet of jullie nacht/weekendstroom hebben?? wij wel, scheelt veel, was bv in het weekend en na 9uur...de droger kost veel stroom, en ga bijvoorbeeld als je die hebt onder de zonnebank na 9uur.
zo kan je toch een beetje besparen...
veel succes ermee.

gr. van sandy

ps. nog een tip: kijk voor een kinderwagen 2de hands. wij hebben 1 voor 80euro!! is net 9mnd oud!! en nieuw betaal je al gauw 400euro.
doeiiiii
 
voor groenten en fruit kun je naar de markt net zo goed en scheelt handen vol geld. En gebruik maken van aanbiedingen. Zorg dat je een diepvriezer hebt en sla van tijd tot tijd de aanbiedingen in. En wat kinderkleding betretf zelf ga ik naar de kledingbeurs voor goede tweedehandskleding of ik koop in de uitverkoop.
 
Wij gaan ook regelmatig naar de Aldi (vooral voor de heerlijke toetjes!!) en kopen daar gewoon alle boodschappen die we nodig hebben, als ze die daar hebben. Dus ook brood, vleeswaren etc. Niks mis mee! Verder gaan we naar de nettorama: goede kwaliteit en ook goedkoper. Niet dat we geen duurdere producten kunnen betalen, maar ik heb het er gewoon niet voor over! Als je nog babyspullen nodig hebt, koop niet alles nieuw, maar kijk bijvoorbeeld een op www.marktplaats.nl en koop dingen als een box, wipstoeltje, badje etc tweedehands. daar wordt je baby echt niet slechter van en je bespaard een hoop!!!!
 
Bedankt allemaal voor de reactie. Ik zal dus zeker de Aldi en de Lidl gaan uitproberen.
Grappig, ik heb ook een stoom apparaat, maar ik gebruik het zo weinig juist omdat je geduld moet hebben, vullen, wachten...
Alleen de wasmiddelen van Action begrijp ik niet. Wat is dat?
groetjes Julia
 
Hallo julia,
Action is een winkel waar je kleren, drogisterij-tuinart, gereedschap kleren, speelgoed, linnengoed, enz kunt kopen,
echt heel goedkoop.
Ook kun je bij Bristol best leuke kleding kopen, of als je niet al te kieskeurig bent Wibra en Zeeman.
Keuze genoeg zou ik zeggen.
Succes.
 
let wel op met groenten en fruit van de lidl en de aldi, zitten nl veel bestrijdingsmiddelen op. Op een banaan of zo maakt het niet uit maar boontje, sla of een appel vind ik niet zo verstandig.
 
Terug
Bovenaan