Minder voelen

<p>Hoi!</p><p>Morgen ben ik 38 weken zwanger en sinds gister voel ik haar minder bewegen, of nouja minder hard, meer mensen die dit herkennen? Afgelopen dinsdag nog bij de vk geweest en alles was goed.</p><p>Groetjes</p>

Altijd de vk bellen als je minder leven voelt. Beter een keer teveel dan te weinig. Het kan best dat ze dieper ligt of het vruchtwater minder wordt en je haar minder voelt, maar dat kan alleen de vk beoordelen!
Dit soort vragen moet je echt aan je vk stellen en niet op een forum...

Ik bel vanmiddag ook de vk, maar ik mag toch zelf weten of ik hier wat vraag of niet? Misschien dat meer mensen het herkenden ter geruststelling maargoed prima. 

Ik bel vanmiddag ook de vk, maar ik mag toch zelf weten of ik hier wat vraag of niet? Misschien dat meer mensen het herkenden ter geruststelling maargoed prima. 

So doe niet zo lullig @w_p
Iedereen staat hier vrij in om dit soort vragen hier te stellen op dit forum.
Dit soort opmerkingen hoor je hier juist niet te plaatsen?

@gebruiker   Ik herken het niet echt wel merkte  ik altijd met warm weer dat ik zelf kalmer was en de baby dan ook. Misschien  is dat nu ook het geval  Bij jou ?
Goed dat je even contact op neemt mer je verloskundige 
Succes met de laatste  loodjes?

Hoi hoi,
Ik voelde de baby ook wel eens een dag minder.. al geprobeerd om tijdje op je linkerzij te liggen ? En dan kijken of je de baby dan wel goed voelt..
goed van je dat je vanmiddag wel eventjes belt...
ik moet zeggen dat ik ook niet altijd belde maar de verloskundige wel had gezegd tegen mij dat ik zeker even moest Bellen als ritme van voelen baby anders was als normaal.. ( kreeg namelijk wel op me kop als ik niet gebeld had van verloskundige )
de avond voor dat ik ging bevallen is verloskundige zelfs nog langs geweest omdat ik onze zoon niet meer voelde... niet wetende dat ik die nacht zou bevallen hihi..(40w2d) 

Succes met de laatste loodjes en doe rustig aan met de hitte aankomende week ?

Vragen mag altijd ... daar zijn deze forums voor...
en volg je gevoel... maar bellen naar je verloskundige kan nooit kwaad... 

Thnks @pegg en @nicolleB
Wellicht heeft het ook met de warmte te maken heb de afgelopen 2 dagen ook niet veel gedaan. En mn placenta ligt voor dus miss ook daardoor. Maar ik bel idd sws straks de vk ?

Terug
Bovenaan