Minder voelen

Thnks @pegg en @nicolleB
Wellicht heeft het ook met de warmte te maken heb de afgelopen 2 dagen ook niet veel gedaan. En mn placenta ligt voor dus miss ook daardoor. Maar ik bel idd sws straks de vk ?

Sorry ik bedoelde het niet zoals het overkwam!
wil alleen maar op het hart drukken bij twijfel te bellen, een vriendin van me wachtte tot het ochtend was terwijl ze al de hele nacht haar zoontje niet meer voelde en toen was het te laat.. daarom kwam ik misschien wat fel over.
Nogmaals sorry

Ik heb dat met mijn kleine in laatste weken ook gehad. Het waren meer wat 'aaitjes' die ik voelde. Geen schoppen meer. Ik heb zelfs nog een ctg gehad toen. Maar alles was goed. De verloskundige zei dat het zou komen doordat er niet veel ruimte meer was om te bewegen. En het was ook super warm toen. 
Maar idd zoals aangegeven kan je meteen de vk bellen. Die kan je langs laten komen en ook meteen geruststellen als er niets aan de hand is.

Tip; eet of drink iets met veel suiker. Ga op je linkerzij gaan liggen. Ongeveer 3 kwartier. En tast je buik af, beetje plagen en porren... dit moest ik altijd eerst doen. Als mijn meisje dan niet ging bewegen dan mocht ik direct komen voor een echo. Ze was heel klein en verstopte ze zich achter de placenta dus moest ik vaak naar het ziekenhuis. Maar beter te vaak! Ze werden altijd "boos" als ik langer dan 3 kwartier had gelegen en had gewacht.... succes! En gefeliciteerd!

@w_p geeft niet.
Ik ben dus bij de vk geweest ze heeft alles nagelopen, ook nog gemeten, kon ze dus niet alles goed meten omdat ik ook al 38 weken ben? hoofd en benen liepen achter en buik voor, ik moest toch maar het ziekenhuis voor hartfilmpje en meten, hartfilmpje allemaal goed vruchtwater ook, maar morgen kunnen ze pas de groeimeting doen ?? dus jullie raden het al ik ga me heerlijk de hele avond en nacht zorgen maken..

@w_p geeft niet.
Ik ben dus bij de vk geweest ze heeft alles nagelopen, ook nog gemeten, kon ze dus niet alles goed meten omdat ik ook al 38 weken ben? hoofd en benen liepen achter en buik voor, ik moest toch maar het ziekenhuis voor hartfilmpje en meten, hartfilmpje allemaal goed vruchtwater ook, maar morgen kunnen ze pas de groeimeting doen ?? dus jullie raden het al ik ga me heerlijk de hele avond en nacht zorgen maken..

[quote quote=10214991]Sorry ik bedoelde het niet zoals het overkwam! wil alleen maar op het hart drukken bij twijfel te bellen, een vriendin van me wachtte tot het ochtend was terwijl ze al de hele nacht haar zoontje niet meer voelde en toen was het te laat.. daarom kwam ik misschien wat fel over. Nogmaals sorry[/quote]
Ik vond je reactie helemaal niet gek overkomen en dacht precies hetzelfde. Maar ook ik ben dan een kindje verloren en snap je reactie daarom extra goed. 

Terug
Bovenaan