Minder zin in sex.....

Hallo ilse,

Ik ben nu 15 weken zwanger en heb nog steeds geen zin in sex...
Mijn vriend vind dit ook vervelend, mijn vriend neemt steeds vaker initiatief en dan krijg ik vanzelf wel zin...

succes!!;)

 
het komt vanzelf wel weer terug.
misschien heb je kans dat je man gek van jouw wordt.
bij me zoontje werd me man opeens gek van me.
bij deze zwangerschap stond het op een laag pitje.op het laatst weer want die maagzuur,in stond in de brand.dat was ook niet prettig als je met je man in bed duikt.dus toen was het einde verhaal.me dochter is nu 8 weken en al die tijd ben ik ongesteld.waarvan 2 dagen niet ongesteld geweest.
dus je wel zeggen niet op een laag pitje maar pitje is nu even uit!!!!!
het komt echt wel weer goed,dan ga je gewoon de schade inhalen hahaha.
gr marjan
 
Hoi Ilse,

Ik ben pupke en 39 weken en 4 dagen zwanger.
Ook ik heb de hele zwangerschap geen of weinig zin gehad in sex.
Op het begin te moe en eigenlijk nog bekkeninstabeliteit helpt ook niet mee en minder gauw opgewonden.
Maar wel opgelost door af en toe een erotisch filmpje op te zetten zo kreeg ik dan toch zin.
Klinkt stom maar goed het werkt.
Of door met mijn man te spelen en hij niet met mij als ik daar geen behoefte aan had.
Zo hou je je mannetje toch tevreden!
Is voor hem ook fijn hij heeft wel behoeftes en ik vindt dat hij er niet onder hoeft te lijden dat ik effe geen zin heb omdat ik zwanger ben moet ook voor hem leuk blijven toch?
Succes en hoop dat je er wat aan hebt!

Liefs Pupke
39weken en 4 dagen zwanger
 
He hallo dames,

wel herkenbaar dat er minder gesexed wordt. Ik heb wel zin maar als we dan bezig zijn vind ik het toch eng. En soms ook minder fijn; ik ben veel gevoeliger in ene terwijl ik normaliter wel meer van de ruige actie ben.

Terwijl rationeel gezien niets mij zou moeten tegenhouden ben ik toch een beetje bang voor bloedverlies ofzo.Heel erg stom van mij, vind ik hoor-mijn vriend heeft er wel begrip voor. We kunnen er gelukkig goed over praten en genieten wel van een hoop andere handelingen.

Het is ook een rare fase, maar ook al ben ik nog niet zo lang zwanger merk ik wel dat hij met veel interesse de veranderingen in mijn borsten volgd; best wel lief....
 
Terug
Bovenaan