Mineraalwater

volgens mij staat er op de barleduc verpakking dat het geschikt is voor baby's?
of was het de spa blauw.

Ik gebruik zelf gewoon gekookt afgekoeld kraanwater...

groetjes

Jess
 
Nee, tot 6 maanden geef je liever geen water bij. Wel kun je de flessen met 15-20cc extra water aanmaken, bijvoorbeeld als het rg warm is.

Mineraalwater is nergens voor nodig hoor! Gewoon kraanwater is gezonder.
 
Daar geven ze dus mineraalwater. In landen als Frankrijk en Spanje en Italie  wordt ook veeeeel meer mineraalwater in flessen verkocht. Dat zie je ook wel aan de hoeveelheden flessen mineraalwater in de supermarkten daar.
 
Ja, mijn arts zei dat je rustig twee keer 40 cc water tussendoor mag geven. Dit is beter dan bij de fles in omdat ze dan misschien weer wat laten staan! En dan laten ze ook voeding staan. Maar als ze alles altijd opdrinkt, dan kan het ook rustig bij de fles in. ik heb het weken gedaan omdat Lois altijd heel veel wilde drinken maar echt aan haar tax zat. Kijk wel uit dat je maximaal een liter per dag in totaal geeft, anders worden de nieren overbelast. Als je nog 4 flessen van 200 cc geeft, mag je dus maximaal 200cc erbij geven!
Geef je nog 5 flessen dan moet je wel oppassen dat je niet over de liter komt. Tenminste niet te extreem. Succes ermee?

Ps. waarvoor wil je extra water geven? Voor harde ontlasting???? dan is kindicol VSM een goed middeltje. Of zweet ze veel? Dan mag je gewoon wel wat extra geven omdat ze het er dan hebben uitgezweet.

Succes!
 
Terug
Bovenaan