(mini) forumdag in Ede?

Ik ga niet, maar heb wel lang in Ede gewoond dus weet daar wel wat dingen in de buurt.

In lunteren is een pannenkoekenhuis met een grote speeltuin en ik geloof ook een kleine kinderboerderij. Ede en Lunteren liggen naast elkaar (Lunteren alleen niet aan de snelweg). Volgens mij heet dat pannenkoekenhuis is iets met 'UIL'' erin uilenhoeven ofzo, maar als je even googled kom je vast wel wat tegen.

Ik denk dat wij ook van de partij zijn, Fantasy Island ligt in de achtertuin van mijn oude studentenhuis dus daar kom ik nog wel met het Skoda'tje.
Annemieke bedoelt   www.uilenbos.nl dat is bij mooi weer idd ook ontzettend leuk. Niet pal aan de snelweg maar via de A30 redelijk makkelijk te bereiken.
Verder ken ik hier in de regio niet zoveel openluchtspeeltuinen, maar het Uilebos is wel leuk (in september daar een bruiloft gehad en toen een bedeltje van een armband verloren, kan ik nog even gaan zoeken...)

Groetjes, Rianne en Lydia

PS Rebbie? Als je zin hebt om mee te gaan en ik ga ook (even afhankelijk vd studie en of ik dan weer wat fitter ben) mag je mee rijden hoor! Moet je het wel even vooraf zeggen, dan zet ik het stoeltje uit de auto van Hans ook over.

He Annemiek,
Dank je wel voor de tip (en Rianne voor de aanvulling natuurlijk), ziet er erg leuk uit.
Dames, we zien volgende week wel wat voor weer het wordt en kijken dan wat we gaan doen, toch? Sandra, ik neem aan dat het voor jou ook niet zoveel uitmaakt qua reistijd?

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd natuurlijk! Zo te zien wordt het hoe dan ook een leuke dag, dus wie zin in heeft: ga lekker mee!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan