(Mini)forumdag in Houten (bij Utrecht)

Als het vrijdag wordt, dan komen we heel misschien ook even aanwaaien. We rijden die dag  nl. van Limburg naar Groningen. Misschien is een stop in Houten wel in te plannen. Zaterdag's gaat niet lukken.

Ellen mv Julian

Ik werk het lijstje gewoon zelf even bij haha, ook met de misschientjes:

Danielle en Evi: 8 december
Jennifer en Mike: 7 december
Cissy en Fabio, 8 december (en misschien 7)
Ellen en Julian: 7 december (hhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeellllllllllll misschien)
Marieke en Tycho: als, dan de 7e
Nelleke en Kian:  als dan de 8e

Nee gaat lekker zo.............. volgens mij lopen de data gelijk op. Wordt leuk kiezen Ilya  haha

Nou, ik ben er maar druk mee (dat heb je met van die ongeduldige types jaja)

Liefs
Susan

Ah jammer,wij kunnen geen van twee de datums.Maar ik wil jullie en Ilja toch onwijs veel plezier wensen enne...heel veel foto's maken he!!
Liefs Kitty en Tess.

7 december 2007

01) Ilja en Max
02) Rianne en Lydia
03) Susan en Sophie
04) Yvonne en Siebe
05) Maaike en Twan
06) Esmé en Kay
07) Nelly en Dean
08) Marieke en Thomas
09) Jennifer en Mike
10) Annemieke en Lukas ?
11) Mariek en Tycho ?
12) Ellen en Julian ?
13)
14)
15)

8  december 2007

01) Ilja en Max
02) Rianne en Lydia
03) Cissy en Fabio
04) Daniëlle en Evi
05) Jenneke en Ivar
06) Nelly en Dean
07) Pauline en Kasper
08) Marieke en Lyannne
09) Tess en Finn
10) Stephanie en Stijn
11) Nanda en Tess
12) Annemieke en Lukas ?
13) Nelleke en Kian ?
14)
15)

Even een overzichtje van wanneer wie kan of misschien kan. Kijk het even zelf na of ik iedereen heb en of de dag goed is.

groetjes Nanda

Ik durf niets meer af te spreken, zeker omdat het ruim een week na de prikjes is maar.....als alles meezit vinden wij de 7e een prima datum (8e werken!!)
Ik ben benieuwd welke datum gaat "winnen".

groetjes Daniëlle en Linde (Roosje moet naar school die datum, jammer!!!)

Oh God!!!!

Ik hoef toch straks niet te kiezen? ow wat vreselijk....haha ik ga gewoon 2 dagen achter elkaar naar ballorig hoor! Ik denk dat het de 7e gaat worden voor mij, vooral ook omdat ik zo'n hoop familie en vrienden bezoekjes moet afleggen (nou ja moet...) en het handiger is om dat op zaterdag te doen.
Eigenlijk wil ik alle mommas hier heel graag ontmoeten. En ik vind nog steeds dat Nanda en ik een verjaardagstaartje moeten gaan eten :) maar goed ik snap dat niet iedereen altijd kan. Dus voor de mommas die niet kunnen komen op de 7e.....heel jammer maar wie weet tot een ander keertje. (ik moet in juni, of juli ook weer naar Nederland voor een bruiloft)

Ajuus, ilja

Oké.... Ik ben van nature een beetje erg blond...
Maar ik begrijp dat het de 7e word?
( zo ja: JOEPIE!)     En ik haal je wel van het station!

-X- marieke

Terug
Bovenaan