mini meeting donderdag 29 mei

Hey meiden,

de bedoeling is om donderdag wat af te spreken met een aantal mamma's, alleen: de locatie is nog niet bekend.
Wie gaat er nog meer mee en wie heeft een leuk idee voor de locatie? Het moet ergens tussen Amstelveen en Spijkenisse in liggen....

Groetjes van Paulien mv Yoëll, Daan mv Evi en Cissy mv Fabio

Eindje rijden okay voor ons hoor ! Dus hoeft niet perse in buurt van A'veen.
Vind strand dus ook wel leuk, ga ik lekker visje eten! En iets met winkels ook heerlijk hehe! Terrasje dan!

Oh.

Het gaat om vertier voor de kleine he haha.

Nou, hoor het wel ! Maakt ons niet zoveel uit dus.

Als jullie naar Scheveningen gaan en het weer is goed, heb je kans dat ik ook nog kom. Ik heb mijn hart verpand aan Scheveningen.... Merijn moet eerst naar de PSZ, maar ik zou rond 11.45 uur aan kunnen rijden en dan rond13.15 uur daar ergens kunnen zijn..... 's Avonds frietjes eten bij de Cissy in de zaak. Helemaal leuk....Idee??? Thuiswedstrijd voor Cissy. Gun dat vrouwke ook eens wat!! hahaha

Ik hoor het wel...

Fonske

nou stephanie jij scoort geen punten bij yoëll... hij heeft een hekel aan de kapper hahahaha

Wij willen het liefst   's morgens iets doen, moet om half drie bij de fysio zijn. Neemt niet weg dat we wel als lunch frietjes kunnen eten

Jaaaaaaa Scheveningen dus!!!! Lekker terrasje zitten terwijl de kids lekker in het zand spelen! Stephanie komt na de kapper ook langs, gezelli!!!! Yvonne zien we ook weer eens, leuk!

Ik ben vóór!!!!!

Kus Cissy

uhhh meiden... strand?

www.weer.nl
warm en onstabiel weer met van tijd tot tijd enkel regen- of onweersbuien
70% kans op neerslag

Is er ook een overdekt strand hahahahaha

Terug
Bovenaan