mini meeting donderdag 29 mei

Hahaha, ik kan het al niet meer maken om niet naar Scheveningen te gaan. Ik heb het Merijn namelijk al verteld!!!  Dus hoe het ook loopt, ik ben morgen in Scheveningen te vinden, met of zonder jullie (liever met natuurlijk).

Ik weet nog niet of ik Merijn morgen naar de PSZ breng. Als dat wel zo is, kan ik pas om 11.45 uur aanrijden en anders rijd ik rond een uurtje of 10.30 aan. Ik heb het mobiele nummer van Daan, dus ik hoor wel waar jullie uithangen.

Groetjes Fonske.

Ik heb er ongelooflijk veel zin in.....

Nou Fonske, ik ben er ook zowiezo hoor!!!! Tenminste als de andere meiden nog willen.....
Jullie kunnen trouwens de auto wel bij onze zaak parkeren, dan leggen we er bezoekersvergunningen in, je geeft Wilfred de sleutels en hij zorgt ervoor dat de kaarten op tijd gedraaid worden: dan hoef je niet op de tijd te letten én het kost je niets én het is maar 5 minuten lopen naar het strand!

Groetjes van Cissy

Hup, lekker met de voeten in het zand morgen! Wel de camera's meenemen hoor en meteen foto's plaatsen.......... kunnen wij ook meegenieten hahaha.

Het is dat het wel even een stukkie rijden is en ik gewoon m'n andere kind op tijd op school moet ophalen, anders was ik graag meegegaan!

Dus veel plezier morgen!!

Groetjes
Susan

Ja! Wij komen natuurlijk! Heerlijk toch!
Hoelaat en waar moeten we zijn..?
Als ik adres heb van de schorpioen (toch??) dan melden wij ons daar keurig!
Hebben er zin in, hoor het wel!
x !

Terug
Bovenaan