miniduikfan1977, CU78, An31s gaan we nog zwemmen?

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

het was even wat stil, maar wat denken jullie; gaan we nog zwemmen binnenkort?
Door die steeds dikkere buik, lijkt een beetje 'gewichtloosheid' in het water heerlijk :)

Groetjes Ellen

Ha meiden,

Alles goed? Ook hier groeit de buik gestaag door en als het zo doorgaat kan onze kleine meid straks de profvoetbalcompetitie in, ze schopt als een jongen!!

Wat mij betreft gaan we zeker nog zwemmen, begint denk ik na de zomervakantie weer? Dan ben ik wel nog  2 weken op vakantie maar vanaf eind september kan mijn buik een lekkere dobberbeurt vast wel waarderen!!

Liefs Saskia

Hoi!

Ik ben net een weekje weggeweest...
Ik wil graag nog gaan zwemmen. Ik denk dat ik toch nog steeds  het liefst op donderdag in Pijnacker ga. Het begint na de zomervakantie weer (1e week september). Het lijkt me gezellig als jullie ook nog gaan!

groetjes Cathelijne

Dan kan ik nog net een keertje voordat ik op vakantie ga, gezellig.... heb er al zin in!!!

hoe heet dat zwembad ook al weer in Pijnacker, dan kan ik even het adres enzo opzoeken..??
Thanks,

Ellen

Het zwembad heet de Viergang, volgens mij hebben ze een eigen website. Is het een idee om voor de eerste keer bjivoorbeeld buiten af te spreken of herkennen we elkaar aan een rode roos in ons badpak, hihi?

Liefs Saskia

Ik ben die zwangere met de dikke buik...

Buiten afspreken kan (als het droog is) anders kunnen we vast binnen afspreken in de hal of het restaurant. We zullen die week wel even kijken wat het meest handig is!

groetjes Cathelijne

Terug
Bovenaan