miniduikfan1977, CU78, An31s gaan we nog zwemmen?

Grapjassen :)

ik heb nog niet eens een badpak en het is al bijna zover!
Ben wel benieuwd wat de bedoeling is en wat we allemaal gaan doen, hoop vooral op veel ontspanning hah..

Ellen

Het is bijna zover..... heb er wel zin in hoor, lekker ff dobberen!!

Zijn jullie ook nog steeds van plan om te gaan?

Saskia

Ik ben er ook helemaal klaar voor; heb een zeer charmant badpak gevonden
dus dat komt helemaal goed; zie je donderdag!
Spreken we nog ergens af?

Groetjes, Ellen

Ik zal zo eens kijken of ik nog in mijn oude badpak kom wat ik nog heb liggen (ik heb een tijdje aan aquarobic gedaan). Bij de prenatal hadden ze in elk geval geen badpak waar ik in pas. Ik snap niet waarom ze positiebadpakken hebben waar maar zo weinig borst in past. Ik neem aan dat bij alle vrouwen hun borsten groeien als ze zwanger zijn...
Anders kom ik zeer charmant in een (inmiddels te kleine) bikini. Maar zwemmen kom ik zeker doen! Ik hoop dat ik binnenkort nog ergens anders een positiebadpak kan vinden die wel past.

Zullen we voor de deur afspreken om 18.45? Het zwemmen begint kwart over dus dan hebben we nog rustig de tijd om een kaartje te kopen en ons om te kleden.

goed idee?

haha.. ja, de badpakken bij de prenatal hadden wel iets meer de bovenkant kunnen bedekken maar beter dan niets en in mijn bikini pas ik al helemaal niet meer.
Het past wel maar zit gewoon niet...
ik hoop dat ik het red om 18.45 uur. Mijn wederhelft komt normaal pas rond 19.00 uur thuis en probeert donderdag dus eerder thuis te komen maar ik moet ook nog vanuit Zoetermeer komen (20 min. rijden..??) dus ik ga mijn best doen.
Als ik nou echt laat ben dan zie ik jullie wel in het zwembad, dat is dan niet anders..

Groetjes, Ellen

Mijn badpak en bikini gingen idd echt niet meer :-(
Ik ben net even in rijswijk geweest en heb bij de perry een badpak gekocht. Het is geen positiebadpak maar een normale in 2 maten groter dan ik gewoonlijk draag... Hij was maar 10 euro dus daar moet ik het voorlopig maar mee doen. Het is ook niet echt een super model, maar alles blijft binnenboord.

We zien je morgen wel verschijnen, hopelijk kun je er op tijd zijn!

Groetjes Cathelijne

Mooi, alles lijkt aanwezig om er een heerlijk avondje van te maken. Ik heb een paar weken geleden bij de Prenatal in de uitverkoop een positiebikini gescoord voor maar liefst 4 euro (!!!) dus ben benieuwd of ie niet na 5 minuten uit elkaar valt.

Kwart voor lijkt me goed, zie jullie daar!!

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan