Minimaal bloedverlies 1 wk voor NOD!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Geniet er maar lekker van.

Liefs Mickey

Hallo Alice,

Wat een supernieuws zeg, gefeliciteerd!

Bij ons helaas geen goed nieuws. Ik stond vanmorgen al klaar met de test toen de RD's zich toch nog lieten zien. Het is nog niet vollop aan de gang, maar het zal straks wel doorzetten. Wij gaan dus door naar ronde 8.

Nou, bij jullie dus raak in ronde 9. Dat geeft weer moed.
Geniet lekker van je zwangerschap en ik hoop dat ik snel met je mee mag doen.

Liefs,

Twinkel3

Van Harte Gefeliciteerd! Ga er weer lekker van genieten!

Wij gaan zo'n beetje nu beginnen voor een tweede kindje! Afgelopen donderdag de laatste pil weggewerkt.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Twinkel3.....

wat jammer zeg!!!!
Iedere maand weer een teleurstelling he....ik weet er alles van.

Bij mij was het zo he....
ik had de eerste maanden nadat ik stopte een onregelmatige cyclus waardoor ik mijn VB dagen moeilijk precies kon weten.Naderhand kwam er weer regelmaat in en telde ik de 1e dag van mijn menstruatie als ik roze lichtrood slijm verloor.

Dat duurde 3 dg bij mij.Maar daarna 2 dg volop bloedverlies en dan was het over.
Nu telde ik dus schijnbaar verkeerd en moest ik beginnen met tellen vanaf de 1e dag dat ik echt bloed verloor.
Nu was ik ook nog wel eens 2 dg later als ik dacht ongi dus scheelde een week.Dus zat ram fout met bereken van mijn Vb dagen.

Nu heb ik me de laatste maand ovulatie testjes bij sensi test besteld,de aller goedkoopste ...werkten prima,en wist dus precies wanneer mijn eisprong was.
Heel anders dan dat wij dachten.

Ik had dus vrijdag mijn eisprong,donderdags was dan de vruchtbaarste dag.Hebben dinsdags geklust.....donderdag en zaterdag.
Ze zeggen dat het om de dag doen het beste is.
En het resultaat is er!!!

Ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt maar misschien heb je er iets aan.  
Ik ben iig blij dat ik die testjes besteld heb,nu moest de klusweek nog beginnen terwijl ik eigenlijk dacht dat ie al voorbij was.

Ik hoop echt voor jullie dat het gauw raak mag zijn!!!!
Succces!!!

En alle andere meiden bedankt voor jullie felicitaties!!!
Al besef ik het nog steeds niet hoor.

Doeiii xxx

Hoi Alice!

Ik heb echt precies hetzelfde nu wat jij beschrijft, ik verlies sinds gisteren ook minimaal beetje bruin-roze-rood en zou kunnen testen denk ik volgende week woensdag, dus nog een dikke week voor ik ongesteld zou moeten worden..
en nu lees ik dat je zwanger bent!! Ik krijg natuurlijk ook meteen weer hoop, was zo geschrokken!!

In ieder geval van harte gefeliciteerd geniet ervan!!

groetjes Suza

Hoi Suza G....

wat spannend voor je zeg!!!
Heb je wel een regelmatige cyclus??  

Hoelang zijn julllie al bezig en is dit jullie 1e kindje??

Ik hoop echt dat het bij jou ook een innesteling is!!!

Kan me voortsellen dat het wachten je nu te lang duurt he.Hoe je het beschrijft is het iid hetzelfde als hoe het bij mij ging.Spannend!!!

Laat je wel iets weten volgende week.

Groetjes Alice.

Hoi!

Ja in principe redelijk regelmatig steeds zo 30 dagen, de laatste keer een uitschieter toen was het 33. Maar ik moet zeggen ik heb af en toe wel eens soort tussenbloeding, maar eigenlijk nooit zo als nu. Dit is mijn 4e ronde voor 1e kindje. Waarvan 2x geklust rond de goede dagen dus ja... Elke maand voel je weer van alles en denk ik weer zeker te weten zwanger te zijn. Probeer me nu niet gek te maken en ben ook weer aan het werk na de vakantie dus even wat afleiding. En jij na hoeveelste ronde was jij zwanger? En wanneer ben je uitgerekend?

Groetjes Suza

Terug
Bovenaan