Minimeeting Drenth

Het lijkt ons erg gezellig om mee te gaan.
Ik moet alleen nog wel even kijken of het gaat lukken qua bereikbaarheid.
We hebben namelijk geen auto dus zijn afhankelijk van het openbaar vervoer. En ik zag dat het een heel eind lopen was van het station, dus moet even kijken of dat haalbaar wordt.
Maar als we komen is 10 uur een prima tijd voor ons.

Groetjes,
Geeske & Wieteke

sunray
Jorick
Tanja79
Babbelaartje
Sandra27
marcia ?
Asseliene?
Happym
Twanniemam
mvwieteke ?
Nicktess

Geeske, ik heb de auto al vol zitten (twanniemam rijd met mij mee) maar misschien kan iemand anders je oppikken vanaf het station?

Hoi Geeske,

Het valt op zich mee hoor. Maar je kunt dan beter op het station in Emmen uit de trein stappen en neemt dan de bus naar Bargeres. Deze stopt bij / voor de macDonald in Emmen. Dan is het eigenlijk niet eens meer zover lopen. En als het echt niet anders is dan kun je altijd opgehaald worden. Er zijn dan genoeg mama's die wel even op de kleine willen letten zodat jij bij het station opgehaald kunt worden.

Groetjes Jolanda

Even weer uppen, misschien zijn er nog meiden die in de buurt komen van Emmen op 10 november.....

Het had ons leuk geleken om mee te gaan, maar wij gaan 10 november naar Julian zijn nichtje. Ze wordt 1!
Volgende keer beter!

Ellen mv Julian

nog even up want volgens mij wonen nog meer mensen in de omgeving van emmen.

Volgens mij was het  vanaf 10.00 uur. Moet er trouwens nog iemand van het busstation/treinstation gehaald worden. Is misschien wel handig als diegene dat even meld zodat er iemand haar op kan halen...

Terug
Bovenaan