Mirena spiraal

Ook heb de mirena spiraal tot volle tevredenheid.
Heb in het begin erg veel last gehad van vloeien tussendoor en langer dan normaal (heb zelfs op het punt gestaan om hem te laten verwijderen, maar je kunt tot 6 maanden 'klachten' hebben volgens de fabrikant), maar dit was na enkele maanden verdwenen en nu vloei in nauwelijks meer.
Heb genoeg aan inlegkruisjes en als ik die niet bij heb zou ik het zelfs met een stukje wc papier af kunnen doen.

Het zetten heb ik helemaal niets van gevoeld, heb het wel laten doen tijdens de laatste dagen van mijn menstruatie, dan is de baarmoedermond nog niet helemaal gesloten en is het makkelijker om in de baarmoeder te komen.
En het is minder gevoelig doordat je toch een zwangerschap hebt gehad met bevalling.

gr Saskia

Hoi. Ik heb vorig jaar oktober voor de eerste keer (en gelijk de tweede keer ook want die 1e was niet goed geplaatst ) de mirena laten zetten, en in eerste instantie was ik supertevreden!! Ik had alleen de eerste paar dagen wat buikpijn, maar verder niks..
Maar na 10 maanden ben ik de bv steeds verder gaan afbouwen met als resultaat dat ik dus weer ongesteld ging worden, en nu zit het me echt niet lekker... Ik ben 6 weken geleden voor het eerst ongesteld geworden, weliswaar heel kort en weinig, maar nu loop ik al 2 weken met buikpijn, opgeblazen gevoel, en vreselijke krampen rond.. Alsof ik ongesteld moet worden maar het niet doorzet.. Ik word er echt gek van, pffff...
Maar goed, ff doorbijten en dan gaat het hopelijk weer beter..
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan