mirena

Morgen heb ik een afspraak om een Mirena spiraal te laten plaatsen in het ziekenhuis. Dit kan ook bij de ha, maar zo goed vind ik onze niet... Dit kan het beste gedaan worden als je ongesteld bent en dat ben ik gisteren voor het eerst sinds de geboorte van Annemiek weer geworden, dus vandaar. Er werd me verteld dat ik van te voren een pijnstiller moet nemen... Ik laat jullie wel weten hoe het is en gaat!

Hoi Hoi

Ik heb hem ook laten plaatsen en ik heb echt helemaal niks gevoeld hoor. Het schijnt vooral bij vrouwen die niet (vaginaal) bevallen pijnlijk te zijn.

Succes ermee.

Liefs Frida

ik heb hem 17 maart laten plaatsen,en ik voelde dr helemaal niets van..ikheb hem ook in het ziekenhuis laten plaatsen,maken ze daarna nog een echo en 6 weken later weer.

succes..
groetjes,karin

Kwam ik in het ziekenhuis, bleek dat ik er zelf eentje had mee moeten nemen, van de apotheek! Gelukkig hadden ze er nog één, nu moet ik er morgen eentje bij de apotheek halen en naar het zh brengen... was handig geweest als ze me dat verteld hadden.

Het plaatsen zelf viel me erg mee, heb tot nu toe nergens last van, we zien wel hoe het verder gaat.

ppff ik hoefde hem niet zelf op te halen uit de apotheek..vreemd.hel is nu wel normaal dat je wat langer bloed verlies hebt,dus niet schrikken(hoeft niet ,hoor)mooi dat het mee viel..groetjes,karin

Terug
Bovenaan