mirena

apart dat je deze thuis van de apotheek moet halen.
Ze hebben toch ook een apotheek in het zh, hadden ze hem beter via daar kunnen bestellen, maar fijn dat alles goed ging.

liefs Marina

Hey ik heb hem in November al laten plaatsen. Hier doet de huisarts het wel zelf... Na 6 weken idd controlle in zh.

Toch merk ik dat ik niet meer helemaal mezelf ben. Heb voor mijn eerste zwangerschap de pil altijd geslikt en na de tweede zwangerschap de spiraal laten plaatsen. NU is wel mijn hele hormoon huishouding door elkaar. De eerste maanden bloedverlies gehad en nu heeeeeel onregelmatig ook weer bloedverlies. Vaak maar een beetje, maar voel me nu bijna de hele maand 'ongesteld'.... ( Is voor mijn omgeving niet altijd leuk...)
Zijn er meer die hier last van hebben? Of gaat dit ook nog over?

Gr Wen

Ik heb het allang weer zitten en ik heb nergens geen last van maar even over dat het voor iemand pijn zal doen die niet vaginaal bevallen is is onzin ben twee keer niet vaginaal bevallen en bij allebei de keren nergens geen last van gehad en bij allebei door de huisarts en nacontrole gehad. Bij de tweede keer had hij per ongeluk een bloedvaatje geraakt was heel erg ongesteld toen maar dat heeft misschien 2 dagen gebeurt en in het begin heb je wat bloedingen of wat rare menstruaties maar ik heb helemaal geen bloedingen ofzo en dat is allang zo.Het meeste ideale voorbehoedsmiddel vind ik het tot nu toe hoef nergens aan te denken hihihih.

groetjes lisette

Hoi,

voordat ik zwanger werd van de 1e gebruikte ik de pil. Ik dacht dat ik me redelijk voelde, totdat ik stopte met de pil, ik wist niet wat me overkwam. Na de bevalling heb ik nog een keer de pil geprobeerd, maar snel mee gestopt omdat niet mezelf was. Na de zwangerschap van Bente heb ik na een paar maanden een mirena laten plaatsten. De eerste 3 maanden bijna continue een beetje bloedverlies..... Daarna ging het goed en voelde ik me goed, had nergens last van, totdat dus de winter begon...... Nu heb ik altijd wel een beetje last van een winterdipje maar nu kwam ik er dus echt niet meer uit. Vorig jaar juni moest ie er met spoed uit omdat ik ontsteking in het bekken had, mogelijk veroorzaakt door de mirena. Eenmaal spiraal eruit en ik voelde me gelijk opknappen.

Liefs Danielle

hoihoi

ik heb de 1ste 7 des 2009 laten plaatsen 8 weken na floors geboorte
helaas is hij vorige maand afgestoten geworden nadat ik 3 weken aan 1 stuk heel hevig vloeide incl heel veel grote stolsels ( sorry voor details ) ik heb hem toen bij de gyn laten plaatsen en heb er helemaal niks van gevoelt en heb ervoor, erna en 6 wkn later echo gehad

heb meteen nadat hij eruit was bij de huisarts een nieuwe laten plaatsen en die deed gruwelijk zeer
ik ging bijna van mijn stokje en hoef geen echo te laten maken omdat hij volgens haar goed zit
ik heb iig geen bloedingen oid gehad tot nu sinds ik de nieuwe heb

Terug
Bovenaan