Mis jullie!

lieve talke,

fijn om te lezen dat het wat beter met jullie gaat!! tis ook niet niks wat je hebt meegemaakt en ik zou er zeker de tijd voor nemen hoor! beetje afleiding is natuurlijk prima maar niet bij iemand die dat niet waardeerd!! kijk goed om je heen en rust lekker uit totdat je wat vindt wat bij je past! wens je alle geluk van de wereld en hopelijk wanneer jullie eraan toe zijn een gezonde en geode zwangerschap gewenst!

veel knuffels van een aftellende sweety (ruim 37w zw)

Hey Talke,

fijn om iets van je te horen...en dat het naar omstandigheden iets beter met jullie gaat...

Dat met dat contract dat kan idd niet, mijn man  heeft in dezelfde situatie gezeten, maar die heeft uiteindelijk gelijk gekregen en een vaste aanstelling gekregen....Maar je moet het alleen aanvechten als je jezelf daar over een jaar nog wel ziet werken, als je daar niet op je plek zit moet je idd wat je zegt lekker op zoek naar iets anders, en dat gaat zeker komen...

Ik hoop dat jullie droom snel uit mag komen...

Liefs Dre

Hoi Talke,

ik ken je nog van hier en van het juniforum. Ik heb altijd erg met je meegeleefd.  Mijn neefje is  bijna vier jaar geleden geboren met trisomie 13 en na zes dagen overleden. Helaas zijn er aandoeningen die niet met het leven verenigbaar zijn, maar ik zal hem nooit vergeten.  

Wat vervelend voor je dat je baas zich zo raar gedraagt. heb je hem al eens gevraagd waarom je geen jaarcontract hebt gekregen? Anders kan je misschien beter het advies opvolgen van Inge. Aan zo'n baan heb je toch niets.

Ik hoop voor je dat jullie, als de tijd daar rijp voor is, kunnen genieten van een goede zwangerschap en dat jullie een gezond kindje mogen krijgen (of tien als jullie dat willen).

Veel liefs van Marloes

Lieve Schatten,

bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet me erg goed. Ik hoop dat ik snel kan melden dat ik ander werk heb gevonden. Ik kreeg een beetje het idee dat mijn baas wellicht nog een goede reden kon hebben voor het niet geven van een vast contact. Al zou het slecht met het bedrijf gaan, dan doe je dit nog niet.

Jullie hebben gelijk dat hij zijn contract maar in zijn Ree.. stopt zoals Inge dat zo mooi zegt.

Lichamelijk voel ik me goed. Vandaag heb ik nog veel kunnen praten met echt hele goede vrienden. De hele middag hebben ze geluisterd naar ons verhaal. Fijn is dat. Ik ben erg blij met mijn vriendenkring en famlilie. Ik heb gisteren mijn normale menstruatie gekregen, nu ik het hier typ krijg ik in de gaten dat dat precies een maand later is..................... Dan wordt je weer even terug op aarde gezet.

Wat ik ook doe, ik laat de moed niet zakken, eens komt de dag dat ik weer zwanger ben en ons Muisje* zal ons dan helpen. Ik zal jullie af en toe updaten en hopelijk me weer straks bij jullie aansluiten.

Heel veel liefs
talke

Terug
Bovenaan