mis

Meiden, super bedankt voor jullie reactie op mijn vorige bericht. Geweldig fijn dat jullie zo meeleven.

De twijfels blijven bestaan, maar de kinderwens ook! We laten gewoon het lot beslissen. Ik heb een vast contract én de mogelijkheid om minder te gaan werken, dus dat zal het wel worden. Dan zoek ik over een tijdje wel een leuke parttime baan dichter bij huis. Qua dip gaat het al een stuk beter. Ik heb gemerkt dat je vaak wél invloed hebt over hoe je je voelt. Ik heb een paar dagen vrij genomen en kom weer helemaal tot mezelf. Kan niet wachten tot ik met z'n tweeën ben!

Ik weet nu in ieder geval 100% zeker dat ik niet zwanger ben (ongi is erger dan ooit tevoren), maar hoop vanaf nu weer een regelmatige cyclus te hebben... nee, wat zeg ik nou? Ik hoop dat dit de laatste keer is voorlopig!! En jullie wens ik hetzelfde toe!!

Fijn dat het beter met je gaat! Het lot laten beslissen lijkt mij een goed idee. Ik lees vaak dat het minder makkelijk gaat als je er veel mee bezig bent.Succes

Hoi Hanna,

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ook qua werk. Zelf denk ik ook af en toe om te veranderen van baan, maar ja, toch kies ik dan voor zekerheid, want stel dat je zwanger wordt dan wordt je geheid ontslagen....maar ja dan wacht je al maanden (ook de periode voordat je stopt met de pil maar wel al een kinderwens hebt). Ik heb ook de keuze gemaakt om m'n baan niet op te zeggen.

Nu maar hopen dat we snel zwanger zijn, he?! KOmt heus wel goed:))

Terug
Bovenaan