Miskoop????? (campingbedje)

Hoi Meiden,

Afgelopen weekend hebben we een campingbedje gekocht voor ons zoontje van bijna 5 maanden.

We zijn bij Prenatal geweest en hebben ons goed laten helpen. Ze hadden twee verschillende bedjes staan: Prenatal-merk of Koelstra.

Het enige verschil was het inklappen van het bedje en de prijs (Prenatal 59 euro en Koelstra 79 euro). Het inklappen van het Koelstra-bedje ging heel gemakkelijk en die van Prenatal gaat ook heel gemakkelijk als je het eenmaal door hebt. Ik heb het geprobeerd en de winkel, nou helemaal prima. Dus we zijn voor het Prenatal bedje gegaan, daarbij moet je dan nog een los 'matrasje' (ook in een tas) kopen. Deze kostte 29,99 euro. Bij elkaar dus 90 euro.

Vervolgens komen we thuis en horen we van anderen dat ze een campingbedje hebben gekocht voor 39 euro en een matrasje (identiek aan di evan ons, alleen staat er bij ons Prenatal op) van 20 euro. Bij elkaar dus 60 euro!!

Ik vind dit wel een groot verschil, en het opzetten van dat 'goedkopere' bedje ging net zo gemakkelijk als die van ons.

Moet ik hem nu terugbrengen en een goedkoperen in een andere winkel kopen of hebben jullie hier ervaring mee dat die van Prenatal ECHT beter is o.i.d.?????

HELP!!

Ik hoor graag van jullie!!!

Groetjes,
Simone

Het is mij ook wel eens opgevallen dat die campingbedjes zoveel op elkaar lijken. Ik heb zelf niet een heel goedkoop bedje gekocht (weet even merk niet) van 59 euro.  Omdat ik de matrasjes zo ontzettend dun vind, ligt er bij ons een gewone matras in. Niet goedkoop, maar dan weet ik wel dat ze lekker ligt.

Bij mijn moeder staat  ook  een campingbedje (voor 7.50 op marktplaats gekocht), ook met een gewoon matras er in (deze wel nieuw gekocht). Ik begrijp die dunne matrasjes niet. Het voelt voor mij aan als een plank. Daar ga ik mijn meisje niet op laten slapen hoor...

Ik zou overwegen om hem terug te brengen.

Groetjes, Marisa

hoi hoi

mijn schoonzusje had ook die van prenetal
en ik heb die ( zoals vele om mij heen) die van Topmark
bij bijv. babydump .
Het is precies hetzelfde systeem
heb nog helemaal geen klachten gehoort over Topmark en ik ben er zelf ook
erg tevreden over , ook ik heb een apart matrasje in tas/hoes erbij gekocht bij de baydump helemaal compleet geloof idd 60 of 65 euro

groetjes moekje

Hoi,

ik zou hem zeker terug brengen. Wij hebben er een van de Hema en die was nog geen dertig euro en is ook heel makkelijk op te zetten.

Groetjes van Marloes

Hoi,
ik heb er 1 van Koelstra, die was € 39,99 bij de gardo gekocht plus een extra matrasje van €19,99.
Dus als ik jou was zou ik die van de Prenatal gewoon terug brengen.
Ik had ook een matrasje bij de Prenatal gekocht voor 29 euro en die heb ik ook terug gebracht, geen probleem. ( ik had het kaartje er al afgetrokken)
Kijk eens op www.gardo.nl, misschien zit er een vestiging bij jou in de buurt.
succes.
gr. van Sonja

Hai,

Wij hebben die van prenatal en die bevalt erg goed. Het zal wel vaker voorkomen dat je iets achteraf ergens goedkoper ziet. Enne mss merk je het op de lange termijn. (dat het ene bedje langer meegaat dan het andere). Ik heb niks anders geprobeerd dus kan er weinig over zeggen maar die van prenatal bevalt prima!

gr.Ing

Terug
Bovenaan