Miskoop????? (campingbedje)

Hoi,

Wij hebben niet veel geld aan een campingbedje uitgegeven. We hebben er één van de Hema (destijds 30 euro). Wij gebruiken het campingbedje maar zelden. Bij mijn ouders staat een ledikant, dus daar gebruiken we hem nooit. De enkele keer dat mijn dochter er in geslapen heeft, sliep ze gewoon op dat dunne matrasje en dat heeft nooit problemen gegeven.
Nu gaan we in juni op vakantie. Daar is geen kinderbedje. Om Bas nu drie weken op dat dunne matrasje te laten slapen, dat vonden we wat zielig, dus ik heb er nu een extra matrasje bijgekocht.

Hoe vaak zal je het bedje gesbruiken? Als je het maar zelden zult gebruiken, dan zou ik inderdaad overwegen om het terug te brengen.

Succes,
Karin

Tja, dan zou ik het bedje toch terug brengen. Heb je ook naar de onderkant van het bedje gekeken? Goedkopere modellen hebben vaak een instabieler frame (alleen een kruis eronder) en de duurdere hebben naast het kruis ook nog "zijpoten" in het midden van het bedje! Dat scheelt wel qua stabilitiet, zeker als je kindje wat groter en sterker is metkantel gevaar.

Wij hebben wel veel besteed aan een weekendbedje, namelijk die van babybjorn. En die is super!! Zeer licht in gewicht, lekker dik matrasje en in een handeling opgezet cq uitgeklapt en helemaal wasbaar!

Mijn zoontje is nu 9 maanden en wij gebruiken het bedje regelmatig bij vrienden of familie (Hij slaapt nog in de ochtend en middag, dus meestal als ik op bezoek ga zit er wel een slaap in (vrienden en familie wonen gem. een uur van ons vandaan). Ook als vrieden met een kleintje bij ons komen staat het bedje weer paraat.

Dus als je echt geen verschil ziet, terug brengen!!

Gr
Sandra

Hoi,

wij hebben pasgeleden ook een nieuw campingbedje aangeschaft bij Baby-Dump.
Hij is van Topmark en heeft net zoals mijn voorgangster al zei van die pootjes in het midden zodat hij lekker stevig staat.
We hebben er 40euro voor betaald, hij is in de aanbieding.
Normaal kost ie 80euro.
We vinden het ook een heel fijn bedje.
Dylano slaapt trouwens wel op het matrasje, maar zo dun vind ik hem zelf niet.

Ik zou die andere ook gwn terugbrengen hoor.

Succes!

Groetjes Debby.

ik heb er pas een bij blokker gehaald. gewoon goed voor het eventjes dat ze erin ligt.
heb gisteren bij ikea wel een matrasje gehaald (€ 9,95) dat het nog lekkerder ligt...

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hallo allemaal,

Erg bedankt voor jullie reacties!

Ik heb vanochtend het campingbedje van Prenatal teruggebracht. Morgen kan ik bij Babyplanet het campingbedje van het merk Kees ophalen.

Ben blij met deze beslissing.

Als jullie nog op en of aanmerkingen hebben op een campingbedje van het merk Kees dan lees ik nog graag jullie reacties, voordat ik hem morgen ga ophalen!! (helaas geen babydump-winkel in de buurt...)

Groetjes,
Simone

Terug
Bovenaan