<p>Op dinsdag 12 januari 2021 had ik dan eindelijk een positieve zwangerschapstest in mijn handen! De kinderwens bestond al langer dus ik hield mijn cyclus nauwkeurig bij. Ik wist dus dat ik toen 4,5 week zwanger was. Er was ook meteen paniek voor een miskraam. Ik had namelijk last van bruine afscheiding en dit ging een week lang door. Helaas werd mijn grootste angst gisteren werkelijkheid, althans dat denk ik. Er zat helderrood bloed in mijn ochtendurine en bij het afvegen kwam 1 grote klont tevoorschijn (zie onsmakelijke foto: https://ibb.co/6FGNQ2J ). Helaas kan ik vanwege mijn prille zwangerschap pas over twee weken bij de verloskundige terecht voor uitsluitsel. Zij vond mijn telefonische beschrijving wel klinken als een miskraam. Iemand ervaring? Met dit soort stolsels? Ik houd mezelf voor dat het niet goed is, maar ergens diep van binnen houd ik hoop omdat er nog geen echo is gemaakt. Voor mijn gevoel zijn mijn borsten ook nog gevoelig. Ik heb daarna ook niet meer gebloed en ook geen pijn of krampen gevoeld. Liefs </p>