Miskraam 5,5 week

@ cvdpluijm: Nee, helemaal niet dom van je! Ik wilde de foto laten zien bij de echo. Vind het lastig: als het zo is, dan is het zo en kan ik er verder niks mee...

@gebruiker10303882 Ik had inderdaad een zelfde stolsel. 
Nu lees ik dat anderen denken dat het misschien wel een vruchtje was, mijn vader is 1 van een tweeling dus dat zou gekund hebben, maar daar heeft mijn verloskundige niks over gezegd...
Zij heeft gekeken en kon niks vinden wat dit veroorzaakt had. 

spannende tijd voor jou! 

Update: ik mocht vandaag naar de verloskundige. Daar zagen we tegen alle verwachtingen in een kloppend hartje!! We zijn in de wolken. Er was nog iets zichtbaar op de echo, dus het kan zijn dat ik zwanger was van een meerling of dat het een bloedvaatje was. Dit zullen we nooit met zekerheid weten. Liefs!!

Wat een goed nieuws! Toch wel hetzelfde verhaal als bij mij dus, heel fijn! 
Het spookte afgelopen week regelmatig door mijn hoofd, maar een goede afloop en een kloppend hartje!! Blij voor jullie. 
geniet van je zwangerschap! 

@ EmmaEva: zeg dat wel! Wij hadden ons op het ergste voorbereid!
@ Annn: wat lief dat je aan ons hebt gedacht! Ik putte echt hoop uit jouw verhaal, dat heeft me echt geholpen. Heel erg bedankt!

Wat een vervelende situatie zeg..
Ik heb een miskraam gehad na 6,5e week en dat begon met buikpijn, gevolgd door stolsels bloed. Ik voelde meteen dat het niet goed zat. Later die dag bleek op de echo dat het vruchtje er al uit was. Heel verdrietig, maar uiteindelijk was ik na 4 maanden weer zwanger :) Het goede nieuws is, je kan in ieder geval zwanger worden! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Veel sterkte!

Terug
Bovenaan