Miskraam - curettage met narcose of roesje

<p>help! Ik moet na medicatie die niet aanslaat een curettage ondergaan.. er werd eerst 2x over narcose gepraat.. nu werd aan de telefoon opeens gezegd dat het een roesje wordt :( iemand ervaring mee? Ik had al gerekend op de narcose en wil echt helemaal niks mee krijgen.. wat moet ik nu?</p>

Hai gebruiker. :)
Ik heb 6 jaar geleden een curettage ondergaan en daarvoor een roesje gekregen inderdaad. Dat is gewoon een hele lichte slaap, en je merkt helemaal niks van de ingreep. Het is maar kort, en je wordt wat frisser wakker dan na een narcose.
Ik vond het een hele ingrijpende gebeurtenis, en heb tot in de operatiekamer gehuild. Maar zelfs in mijn staat heb ik niks gevoeld of meegekregen.

Nee sorry, ik heb echt alleen mijn eigen ervaringen. :/ Ik ken ook niemand waarvan ik weet dat een roesje niet volledig dekkend was. Hoop dat er nog iemand goede info voor je heeft!

Hey,
Op 12 april heb ik een curettage gehad met roesje, ik heb er helemaal niks van gemerkt. Naderhand moest ik ook nog naar de uitslaapkamer dus het is niet zo dat je meteen wakker bent. Ze geven een roesje omdat je van een narcose langer bij moet komen. Is gewoon een lichte vorm maar gaat ook via een infuus. Maak je geen zorgen je zal er niks van merken.
Alvast heel veel sterkte!

Ik heb ook curretage gehad vanwege miskraam en omdat het met medicatie niet goed ging (teveel bloedverlies en nog steeds achterblijvend weefsel)
Ik heb narcose gehad en vond dat heel prettig. ze adviseert en mij dit ook, zodat ik echt niets mee zou krijgen. Met een roesje kan je wel nog iets meekrijgen. En dat bijkomen van de narcose vond ik heel erg meevallen. Was snel wakker.
Heel veel sterkte

Narcose zou ik goed over nadenken. Een collega van mij heeft dit voor een totaal andere ingreep gehad en is na 3 weken nog steeds zeer vermoeid. Het schijnt dat het tot 6 weken kan duren voor je weer terug ben op je normale energie level. 

Balen dat de medicijnen niet hebben geholpen!
sterkte

Terug
Bovenaan