Miskraam - curettage met narcose of roesje

Geen curretage gehad maar wel eens een roesje. Die van mij was toen niet zwaar genoeg waardoor ik alles mee kreeg en mezelf hoorde schreeuwen maar niet kon bewegen (en vervolgens de gene die naast me hoorde schreeuwen tegen mij dat ik zachtjes moest doen... wtf). Ik doe dus nooit meer iets met een roesje, de tweede keer dat ik dezelfde ingreep moest ondergaan heb ik dus een variant gekregen tussen een roesje en narcose in en dat was perfect. Ik wil je niet bang maken maar dit wel gezegd hebben, het zou naar zijn als je hetzelfde meemaakt maar vaak hoor je wel alleen positieve verhalen over een roesje!

Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik neig nogsteeds naar de narcose, gewoon om 100% zeker te zijn dat ik niks mee krijg. Daarbij vind ik het ook nogsteeds raar dat ze twee keer narcose zeggen, deze procedure ook helemaal uitleggen en dan op het laatste moment ineens veranderen in roesje.. dat zorgt voor verwarring!! Vind het een hele moeilijke keuze maar het komt wel goed.. blij als ik overal eindelijk vanaf ben en weer kan proberen om een kindje te krijgen ☺️

Ik zou ook echt voor een roesje gaan. Ik heb 8 januari een curettage gehad. Wilde toen ook liever een narcose maar door doktoren heb ik me laten overhalen. Ik heb toen een roesje en een ruggenprik gehad... Heb nergens wat van meegekregen. Heerlijk geslapen daarna weer net zo fit wakker wilde wel naar huis alleen het enigste nadeel was dat ik nog niet op mijn benen kon staan hahaha. Ik zou dit zo iedereen aan raden! 

Hi, 
Een vriendin van mij heeft het met een roesje gedaan, die heeft er niks van gemerkt en was daarna snel weer 'oke'. 
Zelf heb ik het zonder gedaan en vond de ingreep heel erg meevallen. Niet om je over te halen, maar misschien àls je er alsnog iets van meekrijgt kan het heel erg meevallen. Emotioneel is het zwaarder dan wat je er fysiek van merkt. 

Terug
Bovenaan