hoi y, wat rot voor je. je moet vooral je gevoel volgen en kijken of jij er weer aan toe bent om te werken. ik werk voor mezelf en heb 1,5 maand geen opdrachten meer aangenomen en daarna heel af en toe weer een kleintje. het is nu 3 maanden geleden en ik werk weer regelmatig (heerlijk die afleiding) en sta weer veel sterker in m'n schoenen. maar ik weet dus wel dat je er echt een hoop tijd mee kwijt bent voordat het zover is. het is zo heftig wat er allemaal gebeurt!
bij mij is de miskraam vanzelf gekomen, 1,5 week na de echo, maar later bleek dat het vruchtje er nog in zat en ben ik alsnog gecurreteerd, onder verdoving van een ruggeprik. daarna voelde ik me enorm opgelucht, omdat ik het nu kon gaan afronden. lichamelijk ben ik nog lang zwak geweest, geen pijn in m'n buik, maar enorm vermoeide benen. en geestelijk is natuurlijk een heel ander verhaal. misschien moet je proberen om niet al te veel stil te staan bij wat ze precies doen met de curretage, maar het een beetje proberen te zien als een afsluiting en daarna weer een kans op iets nieuws. jaja heel makkelijk gezegd, maar bij mij werkte het wel om niet door te draaien.
zwanger raken kan volgens mij weer zodra je lichaam er klaar voor is (en jij zelf ook!) en dat merk je vanzelf.
veel sterkte he!
groetjes s