miskraam en curettage binnenkort. Hoe lang daarna weer zwanger?

Hoi Y,

Ik ben maandag en dinsdag de hele dag weg dus ik kan je geen sterkte wensen op die dag. Dus ik wil dat nu alvast doen mocht ik er morgen niet aan toekomen. Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig he. Sterkte en succes dinsdag!

Groetjes Petra

Hoi Yvette,

Heb net ook al even bij een ander onderwerp gereageerd. Oh het is zo rot allemaal he... Maar goed bij mij is het dus vrijdag 'gedaan' en het gaat echt goed met me. Ik ben sinds ik wist dat het mis was een klein weekje thuisgebleven en daarna weer gaan werken. Ga ik morgen ook gewoon weer doen. Ik voel me goed, heel klein beetje pijn in de buik verder niets. Moeheid valt ook reuze mee. Maar wat iedereen zegt: doe wat je zelf wilt/voelt. Ik word nu eenmaal alleen maar zieker/zieliger van thuiszitten dus ik ben er zo een die 'doorgaat'... Nog geen spijt.
Wij gaan er ook weer snel voor dus wie weet he... gaan we straks allemaal toch nog naar het andere forum... of toch niet want de dames hier zijn erg tof!
Sterkte hoor!
Liefs D

Hoi Dattig, ik heb afgelopen vrijdag ook gewerkt. En ik ga morgen ook werken. Ik word gek van dat wachten op dinsdag. Ik weet dat ik ook sterk ben. En uiteindelijk er ook wel weer boven op kom. Maar ik word zo onzeker en de vraag blijft komen: WAAROM???
Als ik nou wist dat het allemaal wel weer goed zo komen. Maar dat weet niemand..
Liefs, Yvette

Wat rot voor je! Heel veel sterkte. Ik ben na mijn curretage ruim een weekje thuis gebleven. Niet zo zeer vanwege lichamelijke klachten maar wel vanwege mijn emotionele gesteldheid. Ik was zo vreselijk verdrietig. Je hebt gewoon allemaal vragen waarom?. Ik ben half september 2007 gecurrateerd en ben dus nu ruim 5 weken zwanger. Er zit dus 3 maand tussen hoewel mijn menstruatie en cyclus helemaal niet goed was nog. Het is voor ons dus een klein wonder.
Hopelijk heb jij ook binnenkort weer zo'n wonder.
Groeten Francisca.

y1972
Sterkte, voel je al wat, dat het zelf gaat komen. Om de moed erin te houden, ik ben ook 5 weken na de miskraam zwanger geworden. weet het nu een paar dagen

Terug
Bovenaan