A
Anoniem
Guest
<p>Hoi allemaal!</p><p>begin juli kwamen mijn vriend en ik erachter dat ik zwanger was, wat waren we blij!! Begin augustus kon ik terecht bij de vk voor de eerste echo, ik zou op ongeveer 11 weken moeten zitten, helaas was dit niet zo en ben ik 4 weken terug gezet. De vk vertelde dat dit wel eens gebeurd en dat dit niets hoefde te betekenen, het hartje klopte en het klonk goed, wel een nieuwe afspraak 2 weken later voor een termijnecho. Ik had allemaal zwangerschapskwaaltjes en ging er niet van uit dat het mis kon zijn, dit was dus wel het geval, het hartje klopte niet meer. Ik heb ervoor gekozen om dmv pillen de miskraam op te wekken. Op 7 september ben ik het vruchtje verloren (wat een ramp is dit zeg, ik had zoveel pijn!!) inmiddels heb ik 3 echo’s gehad, mijn baarmoeder was telkens niet schoon. 2 weken geleden de laatste echo gehad, hierbij gaf de gyneacoloog aan dat het slijm wat er nog zat ongeveer 4,5mm dik was dus zo goed als weg. Zooo’n opluchting, ik had al 4 weken bloedverlies en was er echt klaar mee! Nu zit ik te wachten tot ik weer ga menstrueren, ik had afgelopen week 3 positieve ovulatietesten waarvan de laatste een dikke vette streep had dus ik hoop dat het deze keer meezit en ik niet meer zo lang hoef te wachten op mijn menstruatie. Heeft iemand hier ook ervaring mee? Of heeft iemand ook zoiets meegemaakt? Ik ben benieuwd wat ik kan verwachten</p><p>liefs!</p>