Miskraam... gaan we weer

Ik heb in nov ook een mk gehad met 6 weken. Ik heb ruim 6 weken in totaal bloedverlies gehad. Het starten week van te voren met bloed verlies en lichte buikkramp. Precies week later stond ik op sochtrnds en hield ik de buikpijn niet meer, smiddags vruchtje verloren en toen was de pijn snel minder. Volgende dag controle echo was alles al schoon. 5 weken licht na gebloed.
Geef je lichaam dd tijd en je hoofd ook. Het is niet niks, spookt soms nog steeds door me hoofd
Nu inmiddels 10 weken zwanger. En 2 goede echos verder maar toch spookt de mk door me hoofd. Veel sterkte

Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil je veel sterkte wensen!!
Wat ontzettend k*t!!! Hopelijk is het snel voorbij! 
En wat anderen ook zeggen; neem contact op met de vk.

Het is oprecht een klote gevoel die enorme teleurstellingen steeds. Hier ook veel en vaak gehuild. Gun jezelf alle tijd en rust om het te verwerken. Afleiding hielp mij ook goed. 5 Dagen en het was voorbij, geen eens stolsels. De vk kan idd aan begeleiding doen al was het maar een echo om te zien dat nu alles goed is. 
Hier inmiddels 5 mini sterretjes verder. Sterkte ?

Bij mij duurde vanaf de dag dat ik ging bloeden tot het verlies van het vruchtje 3dagen en daarna nog 4dagen gebloed. Ik had ook niet heel veel stolsels terwijl ik al 10weken in de zwangerschap zat. Het hoeft dus niet zo te zijn dat je enorme stolsels krijgt als dat je leest. Ik heb me toen 2weken ziekgemeld en heb vooral de week van het bloeden op bed gelegen. Me vol gegeten met alles wat ongezond is en heel veel gehuild. Wat voor mij heel erg heeft geholpen os dat we het vruchtje hebben kunnen opvangen en begraven. Ook heb ik een mini tatoeage laten zetten die alleen voor mij zichtbaar is. Had gewoon zo'n behoefte om het tastbaar te maken. Na het bloeden duurde het zo'n 2maanden voor ik weer ongesteld werd en 3maanden daarna een positieve test waar ik nu 32 weken zwanger van ben. Het enige wat ik je kan adviseren is goed aan jezelf te denken en te doen waar jij je beter bij voelt. En vergeet niet dat je je ook kut mag voelen! Het is niet niks! Sterkte!

Onwijs bedankt voor de reacties iedereen! Dat doet me erg goed. 
Ik ben nu steeds meer aan het bloeden en er zitten veel slierten/stolsels (?) in. De pijn is soms echt ondraaglijk (zelfs met paracetamol komt het erdoorheen) en ik moet veel huilen. Ik was bijna 5 weken zwanger, trouwens. 
Ik heb er heel erg veel moeite mee... ik weet dat het niet mijn schuld is en dat het kan gebeuren en dat het nog vroeg was maar het is gewoon pijnlijk. Ik ben nu vooral rust aan het nemen met de kruik op schoot en ik probeer het te verwerken. 
Gisteren contact gehad met de vk. Vandaag heeft ze nog gebeld om te vragen hoe het gaat. Morgenochtend zal ze een afspraak maken bij het ziekenhuis om te kijken of “het” weg is. Ik hoop dat ik snel terecht kan!

Hey meis!
ik weet helaas wat je door maakt. Wat voel je je alleen na een miskraam. Bij sommigen duurt het weken bij andere is het bloeden snel klaar.
ik heb in november een miskraam gehad. 3 dagen hevig gebloed. Toen al na een week negatieve testen!
nu ben ik inmiddels 12 weken zwanger. Het komt goed meid! Geduld.. 

Terug
Bovenaan