miskraam gehad en heb wat vraagjes

Hoi Mira,

Wij zitten dus in dezelfde situatie. Mijn zus is nu 38,3 weken zwanger van haar 2e kindje. Ik ben natuurlijk ontzettend blij voor haar en haar man, maar moeilijk is het wel. Ben benieuwd hoe het zal zijn als ze bevallen is en we op bezoek gaan. Zie er nu wel tegen op, ben bang dat ik erg emotioneel zal zijn. Ze zijn wel op de hoogte van onze miskraam, dus ze zullen er niet vreemd van opkijken.
We wachten maar af......

groetjes Jos78

Helaas hebben mijn man en ik ook al veel pech gehad.

Ik heb 3 miskramen gehad voor ik een gezond kindje heb gekregen en in april 2005 besloten wij voor een tweede te gaan.

Na ruim een jaar ben ik toen zwanger geraakt en helaas is dit ook in een miskraam geeindigd, wel een latere dan ik had gehad, namelijk pas bij 16 weken bleek de baby niet meer te leven.

Bijna 7 weken daarna werd ik weer keurig ongesteld en nu ben ik nog in afwachting van de volgende ongesteldheid.

De laatste miskraam heeft er wel meer ingehakt, maar wij hebben de uitslagen daarvan ontvangen en begrepen dat het kindje niet goed was.
Wij zijn dus wel blij dat de natuur haar werk heeft gedaan, maar het blijft wel verdrietig dat wij onze wens nog niet in vervulling hebben zien gaan.

Een vriendin van mij was gelijktijdig met mij zwanger, zij gaat nog wel goed. Ik zie er wel tegenop om haar te zien, dat doet dan toch wel weer pijn.....

Tja het is niet anders. Het gaat zoals het gaat en wij doen ons best om alsnog een kindje te krijgen, maar ook wij hebben erg veel pech op dit gebied.

Ik sluit mij dus bij jullie aan...........succes allemaal....

Terug
Bovenaan