Miskraam gehad en nu weer zwanger worden

Hoi

Ik heb voor mijn zwangerschap een miskraam gehad en ben eigenlijk gelijk zonder dat ik ongesteld werd zwanger geraakt en in het begin was ik erg bang dat het weer mis zou gaan. Ook heb ik geen echo gehad om te kijken of alles 'schoon' was. De arts zei als je niet meer vloeide dan was alles eruit. ik ben nu 27 weken zwanger van ons tweede kind en ben begin juni uitgerekend!

Groetjes en sterkte Hennie M.

Hoi allemaal
bedankt voor jullie reacties, leuk om te lezen dat anderen in ongeveer dezelfde situatie zitten. Ik heb geen idee wanneer ik mijn NOD heb, als de miskraam ook "telt"als ongesteld zijn, dan ergens nu zeg maar. Mijn cyclus is meestal tussen de 30 en 33 dagen. Heb een paar dagen terug een klein bloedinkje gehad, dacht dat ik ongesteld werd maar het ging na een dag weer over.

Ben erg benieuwd hoe het er voor staat bij mij, maar ik wacht gewoon maar af, dan zie ik het wel. Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes, Paulien

Hoi Paulien,

Ik had dat ook, een dag een bloedinkje, nu weer niets. De afgelopen weken wel steeds nog wat gebloed, maar toen een paar dagen niks, op dat kleine beetje van eergisteren na dan...
Ik heb ook geen flauw idee hoe en waar ik nu zit. We hebben trouwens geen voorbehoedsmiddelen gebruikt na onze miskraam.We zitten al in de mmm en dan voelen voorbehoedsmiddelen toch wel raar, als je zo graag zwanger wilt worden. Het verschilt ook erg per gyn. wat ze adviseren, dus wij zijn maar gewoon weer "vrolijk verder gaan klussen" al hebben we dus geen idee waneer nu het goede moment is.....

Afwachten dus maar weer :)
grtjs Mickey

Wij willen er ook weer voor gaan. We hebben 4,5 jaar geprobeerd om zwanger te raken. Zaten al in de mmm voor onderzoeken (vanaf augustus) We waren u=in ons hoofd dus alleen met onderzoeken bezig. Toen ontdekte ik dat ik spontaan zwanger was! 2 Weken lang hebben we op een roze wolk geleefd om er 14 februari keihard van af te vallen. Mijn verhaal staat bij topic: onvindbare vrucht (PUL)
Nu alles toch hopelijk bijna achter de rug is willen we natuurlijk wel verder. Nu ik gevoeld heb hoe het is om zwanger te zijn wil ik dit weer. Voor deze tijd wist ik niet zeker of die mmm wel wat zou zijn, al dat gedoe. Nu wil ik zeker er alles aan doen om toch zwanger te raken. We hopen dat de weg vrij is nu en we toch wel weer zwanger kunnen worden. Ik vloei nog, dus we kunnen er nog niet mee bezig. Maar zodra we wat meer duidelijkheid hebben en de laatste uitslagen goed zijn (mijn zwangerschapshormoon daalde niet goed genoeg) dan gaan we er weer voor! Ik heb niet de behoefte om te wachten of zo, wil er het liefst gister weer voor gaan. Ook omdat we niet zo makkelijk zwanger worden zoals al bleek.

Hoi allemaal

nou, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Dus ik heb maar even getest. Er kwam een heeel dun mini-streepje op mijn zwangerschapstest, dus ik ga over 2 dagen nog maar eens kijken of het wel echt zo is. Spannend allemaal hoor!

Groetjes, Paulien

quote: mama Isis reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2007 15:09:02'));

Hoi allemaal

nou, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Dus ik heb maar even getest. Er kwam een heeel dun mini-streepje op mijn zwangerschapstest, dus ik ga over 2 dagen nog maar eens kijken of het wel echt zo is. Spannend allemaal hoor!

Groetjes, Paulien

EN Paulien? Al weer getest?

Ik ben helaas weer ongesteld geweest.
Maar inmiddels weer aan de klus
Mijn NOD is nu 9 april.

En de anderen?

Groetjes Jaikke

Hoi Jaikke

ja, wel erg goed nieuws voor mij, ik ben nl zwanger! Ben er erg blij mee! Na overleg met verloskundige denken we dat ik nu in mijn 7e week zit. Ik krijg 5 april een echo, en hopen natuurlijk dat het kindje lekker blijft zitten deze keer.

Ik hoop dat het voor jou (en de anderen) ook snel raak is!
Groetjes, Paulien

Terug
Bovenaan