Miskraam gehad

<p>Hallo allemaal,</p><p>In december 2017 ben ik met de pil gestopt.</p><p>Vorige week heb ik met 5 weken een miskraam gehad. Erg verdrietig en kan het nog maar moeilijk bevatten. </p><p>Mijn vriend en ik hebben besloten het wel te blijven proberen. </p><p>Van de miskraam zelf heb ik maar 2 dagen echt flink wat pijn gehad. HCG was afgelopen vrijdag alweer zo goed als uit mijn bloed en gisteren had ik een negatieve test in handen. </p><p> </p><p>Kan ik mij  eisprong dan gewoon over 14 dagen verwachten? En ik vroeg me af of het na het stoppen met de pil in december dan nu vrij snel was dat ik zwanger ben geworden ?</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties.</p><p> </p><p>Xxx</p><p> </p>

Hoi! In augustus heb ik ook met 5 weken een mk gehad. Daarna ben ik, zonder menstruatie, zwanger geworden en nu inmiddels ruim 34 wk zwanger. Achteraf is mijn cyclus gewoon doorgegaan na de mk. Dus het kan heel goed!

Dankjewel voor je reactie. Ik hoop dat het bij ons net zo zal gaan. Maar helaas hebben we dat niet voor het zeggen :(

Hoi hoi,
Een miskraam is altijd erg natuurlijk! Maar dat jullie 't blijven proberen is al 'n hele goede instelling, want 't komt echt goed! Ik zelf ben vorig jaar Januari gestopt met de pil en heb 11 Maart 'n miskraam gehad na 'n week of 5. 12 Mei op m'n man z'n verjaardag getest en toen was ik 'n week of 3 zwanger. Heeft 1 menstruatie tussen gezeten, dus 't kan echt heel snel gaan.. Nu 'n dochtertje van 12 weekjes alweer. Geef de moed niet op, maar volhouden. Heel veel succes met oefenen, is ook niet vervelend om te doen ;)

Heel erg bedankt voor je reactie. Dit geeft me moed hihi.
Oefenen is echt geen straf inderdaad haha! 

@CinB: was je de eerste x snel zwanger? Ik was in ronde 5 zwanger, maar helaas is dat in februari een miskraam geworden. Daarna direct een voorbeeldige cyclus en dus ook mijn menstruatie. Wij hebben die ronde met ovulatietesten getest, maar helaas mocht het niet zo zijn. Nu komen de spannende dagen er weer aan dus ben weer aan het testen. 

Hi Bilu!
Ja heel snel, ik stopte in Januari met de pil en 11 Maart kreeg ik 'n miskraam was toen ongeveer 5/6 weken zwanger. En in 12 Mei heb ik toen getest toen weer zwanger, bij allebei de keren zat er 1 menstruatie tussen. Heel spannend idd, ik ga ook voor jou duimen dat 't zo mag zijn! Succes..

Hallo,
In november bij mij het spiraal verwijderd, in februarie zwanger geraakt maar helaas 2 weken terug een miskraam gehad met 5/6 weken.
Omdat gynaecoloog heeft gezegt dat we gingen ovuleren ( extra controle gehad ivm bloedverlies, toen zag ze het) zijn we gaan klussen afgelopen weekend. Nu hopen dat het goed zit en dat het "bloedverlies"stopt.

Terug
Bovenaan