Miskraam gehad

Hoi, in september gestopt met de pil, begin januari positieve test in handen, dat was dan de 4e ronde. 17 februari mk gehad. Ik was toen 9 weken maar was al gestopt met groeien bij 6 weken. Inmiddels 1 menstruatie gehad sinds de mk, nu wachtende op mn NOD, waarschijnlijk ergens tussen de 16e en 19e... 

Wauw Martine, heel toevallig hoe gelijk jij loopt! Augustus gestopt met pil, begin januari positieve test, na 9 weken miskraam (met 8 nog kloppend hartje). Met medicijnen opgewekt op 18 februari. Daarna mijn menstruatie gehad op 20 maart, ookal hebben we best goed geklust rond de vruchtbare dagen. Nu is mijn NOD 18/19 april. Ik verwacht mijn eisprong vrijdag ongeveer. Ik duim voor ons dat het deze x goed mag gaan ?

Bilu... Dan lopen we idd wel erg gelijk op! Ik had mn menstruatie op de 24e, cyclus was wat langer na de mk maar voor nu uitgegaan van mn oude cyclus. Had eigenlijk mn eisprong dan voor morgen verwacht maar kreeg zondagavond ineens het idee dat ik m al kreeg ivm veranderende afscheiding. Dus maandag nog geklust, hopelijk was het nog op tijd. Helaas is het nogal puzzelen qua 'klus-timing' als je mannetje internationaal chauffeur is... eind december viel mn eisprong in het weekend en toen was het dan ook raak.
Als we gelijk blijven lopen dan misschien straks ook wel beide een positieve test! ?

Ik heb een miskraam bij 10weken net achter de rug. De verloskundige zei dat een volgende menstruatie 4 tot 6weken kan duren. 
Goed dat jullie het weer gaan proberen. Ik hoop dat je snel zwanger bent en een gezond vruchtje draagt.

Terug
Bovenaan