Miskraam gehad

Lieve dames,

Ik ga afscheid van jullie nemen!!

Ik heb vanochtend een miskraam gehad, dat werd duidelijk in het ziekenhuis... Het bloeden werd steeds erger en erger, terwijl ik geen buikpijn had (laat jullie dus niet misleiden dat krampen nodig zijn voor een miskraam!) en bij de inwendige echo was geen vruchtje te zien... Ik ben niet meer zwanger....

Ik heb besloten om het gevoel om te draaien, vanavond gaan ik met mijn vent vieren onder het genot van een borrel en mijn (zwaar gemiste) sigaretten dat we zwanger kunnen raken, en dat mijn lichaam werkt zoals het hoort te werken...Natuurlijk doet het pijn en kan ik niet denken zonder te huilen, ik schrijf dit ook met krokodillen tranen op me gezicht, maar ik ben altijd positief ingesteld... Van negatief denken worden we niet gelukkiger!

Heeeeeeeel veel succes, sterkte, plezier en genot allemaal met jullie zwangerschap, en mocht ik voor maart weer zwanger raken, laat ik de maart-forum een berichtje achter voor jullie!

Zet hem op dames! Ik zal een kaarsje branden voor jullie dat jullie dit niet hoeven mee te maken...!

Heel veel liefs, Paul en Elena

Owww nee Elena wat vreselijk!

Maar je benaderd het inderdaad heel goed en positief.
Je lichaam heeft je inderdaad te kennen gegeven dat je zwanger kan raken.
Jeetje meis, ben even helemaal ontdaan.

Geniet van je borrel en je sigaretten, en laat inderdaad weten als je weer zwanger bent.
Het gaat uiteindelijk echt wel goedkomen!!

Heel veel sterkte voor nu.

Hou je taai!!

Liefs, Margreet

Ohhh meid,

Wat ontzettend sneu voor jullie!!!!
Ik vindt het echt ontzettend erg voor jullie!!
Wel hartstikke goed van je dat je het zo positief benaderd. En ook hartstikke goed dat je toch naar het ziekenhuis weer bent gegaan.
Meid, ik wens jullie heel veel sterkte. En het komt vast goed voor jullie.

Liefs marielle

Hi Elena,
Wat een verdrietig nieuws en wat ga je er stoer mee om. Je hebt gelijk dat je het positieve met twee handen beetpakt, maar vergeet idd niet te huilen. Veel sterkte.

x Taraneh

Elena,

Wat vind ik dit naar voor jullie, bah! Een hele dikke knuf voor jullie beide! Knap dat je er zo'n draai aan kunt geven, maar denk goed om jezelf he.

Ik had net nog gereageerd net nog op je vorige topic, toen had ik deze nog niet gezien, sorry...

Liefs Lientje

Beste Elena,

Sterkte en wat ontzettend knap van je er zo mee om te gaan als je nu doet.
Met positief denken, komt er vast weer een zwangerschap voor jullie.

Misschien wil je er nu niet aan denken maar, vertel het je toch even:
Een vriendin van mij heeft het ook meegemaakt, maar was de maand na haar miskraam weer zwanger. Je schijnt zoals zij mij vertelde behoorlijk vruchtbaar te zijn na een miskraam.

Liefs Mar010

Terug
Bovenaan