Miskraam gehad

Hoi,

Wat vervelend voor je....Knap dat je zo positief bent.
Probeer het alleen niet weg te stoppen..Als je er een keer rot over voelt,praat er dan met iemand over..Ik heb et in februari ook meegemaakt,maar als ik dan iemand zag die wel zwanger was kon ik toch best verdrietig zijn...

Sterkte,groetjes Elma

Hoi Paul en Elena,

Jeetje meid dit is niet het nieuws waar je op zit te wachten.
Maar fijn dat je er zo positief over kan denken.
Positief denken werkt wel het beste.
En heeft je wijntje en sigaretten gesmaakt..
Het alleberste voor jullie en sterkte met alles.
En ik hoop zeker nog wat van je te horen!

kaat

Hoi Elena,
Wat ontzettend erg voor jullie. Ik weet hoe het is want begin juni dit jaar heb ik het ook meegemaakt.
Ben nu weer zwanger dus het kan snel weer raak zijn. Ik weet niet of je daar al aan moet denken?
Veel sterkte.

Peet

Hallo Elena en Paul,

Sterkte jullie allebei en mooi inderdaad dat je ook naar de positieve kanten kan kijken. Maar het hakt er wel even in denk ik. Denk goed aan jezelf en sterkte met het verdriet. Huilen mag best en ik zou het geen krokodillentranen noemen.

Het zou inderdaad mooi zijn als je hier nog een positief berichtje kunt plaatsten voor maart 2010.

Groetjes,
Elly

Lieve mensen,

Ontzettend bedankt voor jullie berichtjes, wat een steun!

Mijn sigaretjes en de geliefde rose smaakte heerlijk, maar ik had het graag laten staan om nog zwanger te zijn...

Zodra ik niet meer vloei, gaan we er weer hard tegen aan, want ik heb ook al eerder gehoord dat je super vruchtbaar bent.

Het hakte er absoluut erg hard in, zeker omdat de gynacoloog mij behandelde als een koe met een nummer. Ik heb zelf niet eens kunnen zien op de ego hoe het was, hij zei alleen maar: 'Er zit niks meer' en liep toen zo weg mij achter gelaten met een hoop bloed overal en een stagiaire... Daar ben ik net zo verdrietig over als de hele miskraam.

Ik hoop voor jullie bevalling nog een positief berichtje te kunnen plaatsen, en zo niet, dan ga ik jullie natuurlijk nog tegen die tijd alle geluk toe wensen! Ik kan dan mooi van jullie horen hoe de bavellingen zijn gegaan!!

Tot de volgende keer, ik zal hier niet zo veel meer zijn (natuurlijk lees ik de reacties nog wel even) want al het goede nieuws van jullie, daar kan ik niet zo goed tegen op dit moment (sorry, maar dat begrijpen jullie wel!)

Liefs, Elena

Wat een naar nieuws zeg!
Gelukkig pak je het positief op, dat scheelt een hoop denk ik.
Heel veel sterkte en succes in de toekomst!!

Liefs, Martha

Wat erg zeg!
Maar wat goed van je dat je er zo mee omgaat. Weet niet of ik zo sterk zou zijn als jij nu bent in zo'n geval.......
Wat naar van die arts in het ziekenhuis zeg. Je zou toch verwachten dat er extra aandacht aan je besteed zou worden en dat ze iets meer de tijd nemen.

Heel veel sterkte.
(Ik hoop snel goed nieuws te lezen.)

Dikke knuf!

Terug
Bovenaan