miskraam, hoe kom je hier overheen

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

ik heb in juli een miskraam gehad (ik was 10 weken) ik heb een curretage gehad. heel me wereld was in elkaar gezakt. ik kan er niet zo goed met mijn lieve vent over praten. we zijn nu wel weer een poos bezig maar het wil maar niet lukken. ik word er niet goed van elke keer die teleurstelling, en ook nog eens dat iedereen om me heen zwanger worden of zijn. bah wat is het leven toch oneerlijk.

misschien ben ik er wel te veel mee bezig. maar ja hoe kan je ook iedereen is er toch mee bezig als je zwanger wil worden.

zo ik ben het even kwijt, dank je wel voor het lezen
veel liefs eef

Dag meid,

Ik snap precies wat je bedoeld. We zijn vorig jaar februari in het zwanger worden bootje gestapt. Het was een leuke onbezonnen begin. In augustus was het raak. Na een aantal dagen ging het mis. Het was een hele vroeg miskraam.

Ik heb even bij de pakken neergezeten. 1 cyclus overgeslagen en de volgende cyclus was het weer raak. Nu ben ik 21 weken zwanger. Afgelopen week hebben we te horen gekregen dat ons kindje een afwijking heeft aan chromosoom 9 (aan de longetjes) buiten de baarmoeder kan mijn kindje niet leven. Volgende week zal ik moeten bevallen.

En dan worden we weer teruggegooid naar het begin. Hoe zwaar dit is, kan ik met geen pen beschrijven, maar we geven de moed niet op dat moet jij ook niet doen.

hele dikke kus
talke

hey lieve talke,

jeetje, ik zit hier met tranen jou reactie te lezen.
wat erg voor jullie. ik ben er op dit moment even stil van. daarom even een kort berichtje
heel veel sterkte en ik zal aan je denken.
liefs xxxx

We geven de moed niet op, ik houd me daaraan vast, jij moet dat ook doen

We spreken elkaar nog

kus

moet je ook zeker niet doen.

we spreken elkaar snel

liefs xxx

Goh, wat erg ! Ik wens je sterkte toe en alle kracht om het een plekje te geven.
Liefs Gizmo

hoi
ik begrijp hoe je je voelt. Mijn eerste zwangerschap eindigde ook in een miskraam na ruim 11 weken. Daarna vol goede moed weer begonnen om zwanger te raken, maar mijn lijf was helemaal van slag. Uiteindelijk zijn we met hormoonbehandelingen zwanger geraakt, dit was ruim 2 jaar na de miskraam. Inmiddels hebben we 2 prachtige dochters, en gaan we nu voor nummer drie.
Ik begrijp je verdriet, maar geef de moed niet op.

Ook Talke, heel veel sterkte. Leef met je mee.

liefs Melanie

hey Melanie,

bedankt voor je reactie, ja ik ben nu na me miskraam alweer 7 mnd aan het klussen. maar wat houd dat precies in die hormonen kuur. en per wanneer mag je daar aan beginnen. ik denk ook dat mijn hormonen helemaal van slag is.

liefs xxx

Terug
Bovenaan