miskraam in januari en nog niet zwanger

hoi meiden,

wie heeft er ook in januari een miskraam gehad en is nog niet zwanger!
ik zit nu in de 8e ronde na de miskraam,voor de miskraam heb ik er 12 rondes over gedaan.
wie doet er nog meer zolang over!
alle onderzoeken zijn goed dus daar lig het niet aan...

xxx mier

Hoi hoi,
Ik zit nog maar in ronde 2 na miskraam, en daarvoor in ronde 4 zwanger, dus niet helemaal vergelijkbaar. Maar het is erg vervelend, je wilt zo graag weer zwanger worden en dan duurt het zo lang!! Dat vind ik nu al, dus voor jou zal het nog erger zijn!

Mag ik vragen of je wel regelmatig ongi bent? Weet je bv wanneer je eisprong is en hou je daar ook rekening mee bij het klussen?
Er zijn speciale ovulatietesten voor te koop, zie www.sensitest.nl.

Voor de rest kun je helaas niets anders dan afwachten.

Sterkte meid!!

hoi laura,

ja ik heb een hele regelmatige cyclus
vorige maand in het cyclus hebben ze mijn cyclus in de gaten gehouden door middel van follikelmeting,ze zagen 2 eitjes dus ik was erg positief,maar toch weer ongesteld geworden...
ik heb vorige week een kijkoperatie gehad naar mijn eileiders,en alles zag er goed uit!
ik heb van alles al geprobeerd,ovulatietesten,temperaturen maar het mag allemaal niet baten,nu maar weer afwachten...

xxx mier

hoi meiden,

nou ik heb in januari een curretage gehad en ben nou ook nog niet zwanger.
de eerste zwangerschap is gekomen door een kijkoperatie bij mijn baarmoeder en eierstokken enz ze hebben mij toen helemaal schoongemaakt en ik was daarna zwanger terijl ik geen regelmatige cycli heb!

ik ben momenteel nou aan het overstaapen naar een groter ziekenhuis met een fertiliteits poli dus ben erg benieuwd wat we daar weer zullen horen!

groetjes dees

hoi deessie,

wat rot zeg! zijn jullie ook al lang bezig?
ik lees heel vaak dat mensen zo zwanger zijn na een miskraam! dus ik baal als een stekker waarom dat dat nou niet voor ons geldt!
hebben jullie al onderzoeken gehad,behalve dat je doorgespoten ben?

xxx mier

hoi

ik heb in februari 2007 een miskraam gehad
nichtje en vriendin waren eigenlijk meteen zwanger na een miskraam
maar bij mij heeft het 14 maanden geduurt wat een teleurstelling elke keer zeg
maar het is gelukt
meiden ik duim voor jullie

hey mier,

ja ik ben al 2 jaar in de medische molen maar heb gedurende die 2 jaar verschillende sterktes clomifeen gebruikt.

ik moet 29 augustus voor het eerst naar een ander ziekenhuiis en een andere gyn dus ben zoooo benieuwd!

deessie

Terug
Bovenaan