miskraam in januari en nog niet zwanger

@ Mier,

Ik zal je verhalen blijven volgen en ik duim me te pletter. Ik wil iedereen bij de hoppers en per direct hahaha...gun het je zo meid. En de rest he...die vergeet ik niet hoor.

Groetjes Peet

hoi meiden,

Ik wou ook graag mijn verhaal vertelen.Hoop dat het iemand help.Ik heb een miskraam gehad toen ik ongeweer 8 wk zwanger was. Na 1.5 jaar werd ik weer zwanger.Op dit moment ben ik al moeder van een jongetje van 3,5 mnd
Ik moet zeggen dat ik zwanger werd toen ik me niet meer bezig hield met de dagen tellen wanneer  ik een vruchtbaar  dagen heb,  of ik mischien een zwangerschapsymptoonen heb enz.
Ik raakte wel gestressed van dat alle nadenken.En ja, het lukkte ons gewoon niet om zwanger te worden. Toen ik me weer goed voelde en tegen mezelf had gezegt dat als het natuur wilt dat ik zwanger word dan word ik ook zwanger   was ik nadat in 2 mnd inderdaad zwanger. Ik was ook van binnen rustiger en dat geloof ik heb heel veel geholpen om zwanger to worden.
Dus neem je je  tijd het lukt je   wel op een dag. Mischien nog een ervaring die ik had dankzij het miskraam.  Toen ik zwanger werd was ik  hele zwangerschap zo onzeker, ik was zo bang, ik vertrouwde in mijn zwangerschap  hele 9 mnd niet.Totdat ik het kleine in mijn handen had.Maar mens moet daar in geloven anders maakt je jezelf kapot daarmee.
Ik wens jullie succes en heel veel sterkte, ik weet hoe jullie zich voelen

Gr. Zaneta

Terug
Bovenaan