Miskraam is een feit

Lieve allemaal...

Vanmiddag was het dus zover... ik mocht naar de dokter, daar lag ik dan met mijn benen weid, wat een nare toestand! De dokter kon niets bepalen, maar dacht dat het niet goed zat. Hij heeft direct de gyn gebeld en ik mocht direct langs komen!!

Ik racen naar het ziekenhuis, daar mocht ik natuurlijk weer opnieuw, broekje uit, benen in van die beugels, net als in de film, zei ik nog... De gyn vroeg ow hahah wat voor films kijk jij dan???
Maar goed, hij ging een inwendige echo maken... ook niet al te plezant maar ala...

Ik zag op het scherm wel iets wat voor mij leek op een baby, maar hij zei, ik kan er geen baby van maken, het is waarschijlijk al eerder mis gegaan...

Dus hier zit ik dan, te wachten tot het "vruchtje" er uit komt...

Mijn mannetje is zo verdrietig, zo zonde! Ik natuurlijk ook, maar voor hem was het toch meer een shock heb ik het idee, hij voelde natuurlijk niet wat ik voelde...

Ik hoop dat niemand van jullie dit mee hoeft te maken of nog eens moet meemaken...!

En voor diegene die dit wel hebben meegemaakt, duurde het lang voor dat jullie weer zwanger waren? En waren er toen complicaties? En gezonde kindjes inmiddels of in verwachting???

Bedankt voor al jullie berichtjes, liefs en dikke kus Clairtje....

hoi clairtje..

ten eerste: wat naar dat je dit mee moet maken.. helaas weet ik precies wat je doorgaat.. heb dit jaar 2 miskramen gehad..
inmiddels wel bijna 17 weken zwanger..

ik wil je wel veel sterkte wensen de komende tijd.. en neem vooral je tijd het te verwerken..

liefs!

Oh meid. Das is niet het nieuws waar je op zat te wachten. Wel goed van je HA om je gelijk door te sturen na de gyn! Die verloskundigen ook... zucht.

Idd het is echt niet leuk om het mee te maken ik hoop ook dat je het een plekje kan geven en steun kan vinden bij je mannetje!

Bij mij waren het zowiezo allemaal "ongelukjes" dus echt snel erna zwanger proberen te worden zat er niet in. Ik heb 1 keer een complicatie gehad, dat was de 2de miskraam met 11 wken. Deze wilde niet uit zichtzelf weg en moest toen met een curratie worden weggehaald.

Alleen is deze niet erg netjes gegaan, maar als je nu contact hebt met de gyn komt het wel goed als je deze weg moet gaan volgen.

Verder heb ik dus 1 "gezonde" kindje heeft wel een stofwisselingsziekte maar kan er wel bij wijze van spreken wel 120 jaar mee worden. En nu dus zwanger van het 2de kindje 13w3d en vandaag net een goede hartslag gehoort.

Meid gewoon weer gaan proberen nadat alles weg is en je weer goed voelt! Miskramen komen nou eenmaal veel voor, ja je hoort het niet zo heel vaak omdat de meeste dames het al verloren hebben voordat ze de buiten wereld vertellen.

Nogmaals veel sterkte en heb je nog vragen stel ze maar hoor. En er is ook nog een forum "zwanger worden na een miskraam"

(sorry voor lang verhaal)

Hoi Clair

Jeetje wat verdrietig meid, ik ben er echt een beetje van geschrokken.
Ik wens jullie heel veel sterkte met deze moeilijke tijd.
Ik ben blij als het 3-11 is dan mag ik me eerste echo hebben.'
Ik hoop dat alles goed blijft gaan bij me.
Ook hoop ik voor jullie dat jullie snel weer zwanger mogen raken.
Al vergeet je dit nooit.

Liefs Marielle

Hi Claire,

Jemig, wat een klotezooi!
Kan me er weinig bij voorstellen, maar is gewoon echt klote! :(

Heeel veel sterkte, en probeer idd steun te vinden bij je vriend!

Hoi,
Heel veel sterkte. Het is een verdrietige periode. Ik heb een aantal jaren geleden een miskraam gehad en bleek na 3 maanden zwanger te zijn. (heb geen menstruaties tussendoor gehad)
Succes. Groetjes....

Claire,

Veel sterkte met het verwerken van dit verdrietige nieuws. Goed dat je actie hebt ondernomen. Ik hoop dat jij en je mannetje elkaar goed kunnen steunen! En ik hoop ook dat je snel weer goed nieuws kunt brengen.

STerkte
Wenser

Hi,

Wat ontzettend vervelend allemaal voor je zeg, Uit ervaring weet ik helaas hoe het voelt. Wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden en helaas is het al 2 keer fout gegaan bij 6 weken.

Afhankelijk van hoe ver je al in je zwangerschap was kan je snel weer zwanger worden. Ik ben nu weer zwanger (voor de derde keer) en deze keer was het meteen raak, ik ben na mijn laatste 'miskraam' meteen weer zwanger geraakt. Zit nu in week 5, dus mijn spannende week 6 moet nog komen, nu maar hopen dat het deze keer wel goed gaat.

Veel sterkte en succes met de volgende ronde!

Terug
Bovenaan