Miskraam is een feit

mij werd aangeraden na de miskraam een cyclus af te wachten, dat zou beter zijn. na 2 maanden weer ongesteld en na de tweede ongesteldheid besloten er weer voor te gaan en meteen zwanger.
Precies 4 maanden later uitgerekend dan dat ik van het kindje van de miskraam was.

sterkte en succes verder,

Als je zo hier en daar leest, worden er genoeg weer gelijk zwanger en krijgen een gezond kindje.

Sterkte.

Ook heel veel sterkte deze komende week voor Puktak!

Groetjes,
Tamar

Hallo Claire,

Wat vreselijk voor jullie. Ook ik heb net twee miskramen gehad met 8 week. De tweede keer voelde ik me prima, dacht dat het nu goed zou gaan. Helaas bleek bij de echo met 11 week dat het al overleden was.
Nooit gedacht dat dit me zo zwaar zou vallen.
Ik ben net weer zwanger(5 week) en doodsbang!!!!
Maar bij mij zij de arts dat ik gewoon direcht weer mocht proberen zwanger te worden. Heeft toch nog 6 maand geduurd. Ik wens jullie heel veel sterkte met jullie verlies en hopelijk gauw weer goed nieuws.
gr jojo

Wat een sneu bericht. In ieder geval wel duidelijkheid, maar niet de duidelijkheid die je wilde. Ook niet voor je man. Sterkte.

Heb zelf bij de allereerste keer een mk gehad, maar zonder complicaties. Daarna 2 gezonde kinderen gekregen en inmiddels 29 weken zwanger van nummertje 3.

Sterkte

Terug
Bovenaan