Hoi hoi,
Ik ben ook zeer bekend met jullie verhalen...
Heb inmiddels 3 miskramen maar ook 3 kids.Vrijwel om en om gekregen, mijn eerste zwangerschap eindigde na 8 weken, moest toen 1 maandje wachten, en 2 maanden daarna weer zwanger, en daar was onze oudste dochter, nu bijna 7 jaar.
Na 1,5 jaar weer begonnen voor een 2e, meteen in de 1e ronde raak..maar helaas na krap 5 weekjes een miskraam.Vervolgens werkelijk 4 weken hierna weer zwanger, wat als gevolg had dat de gyn en de verloskundige moeilijk uit de uitgerekende datum kwam, omdat de 1e dag van m'n laatste menstruatie er gewoonweg niet was....Enfin, dit werd dochtertje 2, nu 4,5 jaar.
En februari dit jaar kwam daar dochter 3, nu 9 maandjes oud, in ronde 1 wederom...
In september dit jaar een miskraam gehad na 5 weken, we wisten het net...
Nu besloten om eind januari er weer voor te gaan, heb een chronische darmontsteking(overigens geen reden van de miskramen, heb het sinds kort) en die speelde deze maanden weer op, dus nu is alles weer wat rustiger en gaan we er over 2 maandjes weer voor.
Vind het wel raar bij ons...we zijn snel zwanger...ben 29 jaar, 22 bij m'n 1ste kindje, 4 keer in de 1e ronde zwanger geraakt, maar dan toch 3 miskramen gehad....erg balen, elke keer opnieuw weer...
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben....'t is dubbel, ik weet dat ik altijd binnen enkele maanden zwanger ben, maar vervolgens 12 weken in spanning, hopen dat het niet fout gaat, want het doet me elke keer weer heel heel verdriet...
Groet Roos.