Miskraam nu weer zwanger? Of beeld ik het me in?

@kimr dat hoop ik stiekem wel maar heb niet echt sympthomen en heb zo gevoel dat ik het verticalemstreepje in beeld de horizontale streep zie je heel goed weet ook niet of je anders de streepjes heel licht kan zien?  Wacht duurt wel lang hahaha morgen maar zo andere test halen van clearblue met zwanger- niet zwanger.
 
@kimr dat hoop ik stiekem wel maar heb niet echt sympthomen en heb zo gevoel dat ik het verticalemstreepje in beeld de horizontale streep zie je heel goed weet ook niet of je anders de streepjes heel licht kan zien?  Wacht duurt wel lang hahaha morgen maar zo andere test halen van clearblue met zwanger- niet zwanger.
 
Nee heb geen test aam boord liggen kan morgen pas een test halen nog even spannend ben ook moe nu weet ik niet of dat kom van het harde varen of dat toch een zwangerschap is net wel wat kraampjes in mn onderbuik maar denk meer dat ik me dingen verbeeld  had ook op internet gezocht en zag een plaatje dat hoe ik streepje had op dr zeangerschapstest dan was het niets dus ga dr vanuit dat nog even duurt voor ik ongesteld word dat me lichaam in de warm is van de miskraam
 
Terug
Bovenaan