Miskraam of iets anders ???

<p>Hallo </p><p>Op vrijdag 9-11 Was mijn nod. Zaterdag 10-11 getest uitslag heel licht streepje zondag 11-11 weer getest met clear blue digitaal gaf aan 1-2 weken. Woensdag 14-11 Met plassen bloed verloren maar minder dan een normale menstruatie ook wat buikpijn enz erbij donderdag is dit zo doorgegaan vrijdag minder bloed verlies maar wel nog steeds aanwezig sinds gister zondag dus uren geen bloed verlies zelfs niet met afvegen na plassen tot in de avond toen wel weer bloed met afvegen alleen vandaag zelfde verhaal s ochtends wat bloed verlies overdag niks en in de avond wel weer. Alle dagen is minder dan een normale menstruatie inlegkruisje 1 a 2 per dag is meer dan voldoende. </p><p>Dag van start bloed verlies test gedaan positief vrijdag test gedaan ook positief vandaag test gedaan nog steeds positief en deze lijkt zelfs duidelijker dan de vorige.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee ?</p><p>Is het nu toch een miskraam of iets anders.</p><p>Groetjes</p>

Ik zou contact opnemen met de VK. Ik heb dit ook gehad. Eigenlijk heel licht bloedverlies dat niks moest uitmaken. Later bleek dit toch een miskraam. Zelfs na mijn miskraam loopt de test nog op. Ik zou aandringen op een vroege echo bij de VK en hopelijk krijg jij goed nieuws! Succes!

Heb vorige week  woensdag toen het bloedverlies begon de vk gebeld en ze zei ook dat het nu te vroeg was om iets erover te zeggen en te zien. Zou volgens haar berekening aanstaande vrijdag  6 weken zijn uitgaand van laatste menstruatie dus mag vrijdag voor een vroege echo.
Maar wat duurt het wachten lang zeg. En elke keer wanneer je weer bloed ziet zakt alle hoop weer in je schoenen 

Tis echt afwachten nu. Wat jij zegt heb ik ook gehad. Dus ik voor een echo en daarop een holte te zien. Die week erop weer een echo daarop een lege vruchtzak te zien. Dit is nu een week geleden en weet nog niet waar ik aan toe ben. Volgende week de echo die uitsluitsel zal geven. Wel of geen vruchtje. 

Ik heb even gerekend. Als je uitgaat van je clearblue ben je vandaag hooguit 5 week en 1 dag zwanger. Vrijdag dus nog geen 6 week. Dan ga ik van 2 week uit nav je clearblue. Maar ga het kortste uit dan ben je vandaag 4 week en 1 dag. De kans is dus aanwezig dat ze op een echo nu nog niks zien

Wat een onzekerheid. Hopelijk krijg je snel uitsluitsel. Bij mijn zoontje had ik rondom de nod 2 dagen licht bloedverlies, dat bleek achteraf de innesteling geweest te zijn. Bij mijn dochter tussen week 7 en 12 regelmatig bloedverlies, vooral bij toiletbezoek, maar soms ook spontaan. Soms een klein veegje, soms de hoeveelheid van een forse bloedneus. Wel altijd zonder buikpijn. Regelmatig gedacht dat het mis was en het stomme was dat ik er dus steeds rustiger onder werd. Het wende een soort van. Nu 2 gezonde kindjes. Hopelijk geldt voor jou hetzelfde. 

Het is nu inderdaad afwachten tot vrijdag en ook dan of er iets te zien is. 
Kan mis zijn gegaan of te vroeg.
Die onzekerheid is helemaal niet fijn mijn gevoel zegt het is helemaal niet goed en paar uur later weer van wel en zo blijf je jezelf gek maken 

Terug
Bovenaan