Miskraam of iets anders ???

@gevavi. Je moet niet rekenen op basis van clear blue maar op basis van 1e dag menstruatie of nod. Dus dan is ze vrijdag wel 6 weken.... ik zou echo idd afwachten. Kan allebei de kanten opgaan. Sterkte! 

Maar ik bedoel er mee te zeggen dat wanneer je dat wel doet ze dus minder ver is en er de kans bestaat dat ze nog niks zien. Late eisprong of late innesteling kan 

Ik ben hier ook compleet in de war.. Na een redelijk nette cyclus de afgelopen maanden was ik deze maand 3 dagen over tijd, heb toen een test gedaan die negatief was..
afgelopen vrijdag verloor ik veel slijm, roze.. Zaterdag en zondag veel slijm met bloed, maar kon het af met een inlegkruisje. Gisteren wat oud bloed, en dat was het..
Heb allemaal vage klachten, barstende hoofdpijn, misselijk gevoel, met vlagen zere borsten, steken zowel links als rechts in mijn buik. Heel stom, bepaalde dingen smaken mij ineens niet meer en mood swings van wat heb ik jou daar. Gisteren weer getest en die was negatief. Heb nu een formulier om bloed te prikken gekregen.
Maar lang verhaal kort, herkent iemand dit?

Denk dat als het een late innesteling of eisprong was ik op nod niet al positief zou testen. En verloskundige gaat idd uit van laatste menstruatie niet van test datum.
Hopelijk vrijdag meer duidelijkheid.

Bloed bij een echo kan geen kwaad en ik spreek uit ervaring. Al vaak een echo laten doen terwijl ik bloed verloor, uiteenlopend van fel tot een beetje...
Om jullie een hart onder de riem te steken, bloedverlies hoeft niet altijd negatief nieuws te zijn. Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje tot 16 weken rood bloedverlies gehad. Sommige dagen niks of enkel bij het afvegen, andere dagen zo fel dat het langs mijn benen naar beneden liep. Nooit hebben ze de oorzaak gevonden.
Ook deze zwangerschap (ik ben nu 11 weken ver) heb ik regelmatig rood bloedverlies, meestal enkel zichtbaar op het wc papier, maar ik heb op 8 weken op de spoeddienst gestaan omdat ik ineens heel veel bloed verloor... voorlopig gaat het nog allemaal goed met mijn klein prutske.  Een oorzaak voor het bloedverlies hebben ze nog steeds niet gevonden

@amberle.
Dat lijkt me toch ook schrikken zo ieder keer. Ik heb dat s avonds al als het overdag een stuk minder is en s avonds weer erger wordt dat ik denk oh mee he.
Heb ook helemaal geen klachten ja af en toe s avonds wat zere borsten meer zoals spierpijn verder niks. 
Nog 2 dagen en dan krijg ik eindelijk een echo hoop zo dat ik dan duidelijkheid heb en dat alles gewoon goed is en ook blijft.

Even een update

Vandaag echo gehad ivm bloedverlies wat nu al 9 dagen duurt, maar op de echo was niks te zien alleen verdikt slijmvlies in de baarmoeder ( zag eruit als een streep).
Nu weer een week afwachten of het het bloedverlies stopt of nu echt gaat doorzetten.

Terug
Bovenaan