Miskraam of innesteling

Over het bloedverlies durf ik niks te zeggen, maar de eerste weken werd ik soms huilend wakker van de buikpijn, kon helemaal niks. Overdag ook soms krampen. Ondertussen 37 weken zwanger, krampjes kunnen er dus zeker bijhoren.

Ik hoop voor je dat het de goede kant op gaat!
 
Ik heb ook nog bloedverlies rond de 9 weken gehad. Daarvoor net zoals hierboven word gezegd ging ik echt bijna flauwvallen van de buikpijn. Echt menstruatie pijn maar dan 10 x zo erg. Wist niet wat me overkwam! Ook heel erg bang geweest dat het fout zou gaan want kon echt door de grond zakken van de pijn maar nu een gezond vrolijk meisje naast me van alweer 9 maanden. Wil echt niks zeggen over joun situatie het enige wat je kan is afwachten. Heel veel succes ?
 
Hi meid,
Ten eerste wat een rollencoaster! Maar toch wil ik je feliciteren, we gaan van het positieve uit ?.

Ik had vorig jaar iets vergelijkbaars meegemaakt. Ik had een paar positieve testen voor m’n NOD. Maar uiteindelijk toch ongesteld geworden. Ik was minder ver zwanger dan jij nu natuurlijk. Ik zat voor m’n NOD, dat is altijd afwachten. Het is natuurlijk niet te vergelijken met jouw situatie, maar ik zou je oprecht kunnen advies kunnen geven. ‘T kan twee kanten op gaan, ik hoop op het beste! Ik lees genoeg positieve verhalen over vrouwen met bloedverlies die uiteindelijk gewoon een gezonde zwangerschap hebben.

Ik wens je het allerbeste en je het weten als je meer weet? ?
 
Bollebuikpuntnl schreef:
Ik heb ook nog bloedverlies rond de 9 weken gehad. Daarvoor net zoals hierboven word gezegd ging ik echt bijna flauwvallen van de buikpijn. Echt menstruatie pijn maar dan 10 x zo erg. Wist niet wat me overkwam! Ook heel erg bang geweest dat het fout zou gaan want kon echt door de grond zakken van de pijn maar nu een gezond vrolijk meisje naast me van alweer 9 maanden. Wil echt niks zeggen over joun situatie het enige wat je kan is afwachten. Heel veel succes ?

---
Gelukkig valt bij mij de menstruatiepijn ontzettend mee, maar heel fijn dat je reageerde en je verhaal vertelt. Ik durf nu een beetje hoop te houden, zeker omdat ik geen enorme stolsels enzo kwijt raak. Fijn dat het bij jou uiteindelijk helemaal is goed gekomen! Bedankt ?
 
Hi. Ik heb m’n hele eerste trimester bloedverlies gehad zowel bruinverlies als helderrood. Hiernaast ook wat lichte krampen gehad zoals jij omschrijft. Inmiddels 31 wk zwanger en alles gaat tot dusver zoals het zou moeten. ?
 
Terug
Bovenaan