Miskraam of niet ! Let op met foto!

Ik zou ook denken dat het een miskraam is. Maar of je echt langs moet voor een echo denk ik niet want je bent het al verloren maar een belletje zou ik wel doen, want als je bloeden aanhoud moeten er wel stappen worden ondernomen.
Sterkte 

Het lijkt inderdaad op een miskraam.. ?
Ik adviseer je ook om advies bij de verloskundige in te winnen. Soms is het inderdaad nodig om met een echo te kijken of je 'schoon' bent, anders kun je gezondheidsklachten krijgen.
Sterkte...

Hoi, hoe groot kan dat zijn bij 5 weken? 
Ik twijfel zelf ook of ik een miskraam heb. 
Testje gaf zatedag en zondag positief aan. Toen afgelopen nacht begonnen met vloeien. Testje gaf vanochtend aan zwanger 1-2 weken. 

[quote quote=10312595]Bij een vroege miskraam hoef je niet perse krampen te hebben. Ik heb een miskraam gehad bij 5 weken. Het is dat ik bij het afvegen een vruchtje heb gezien en al een positieve test had, anders zou ik denken dat het een gewone menstruatie was. Kan helaas de foto niet zien.[/quote]  

De test gaat af op het hormoon.. als je een miskraam hebt, is het hormoon niet direct uit je lichaam. Hierdoor kan een test alsnog een tijd positief blijven uitslaan.
Met dit soort dingen, het betreft hier je gezondheid, raad ik je echt aan om met een verloskundige praktijk of gewoon je huisarts contact op te nemen in plaats van informatie op een forum of het internet opdoen. Het forum is er om advies te bieden, maar bied zeker geen medische antwoorden.

[quote quote=10313262]Hoi, hoe groot kan dat zijn bij 5 weken? Ik twijfel zelf ook of ik een miskraam heb. Testje gaf zatedag en zondag positief aan. Toen afgelopen nacht begonnen met vloeien. Testje gaf vanochtend aan zwanger 1-2 weken. [/quote]
Bij mij was het 1cm ofzo. Later kwam er ook nog een vruchtzakje. Voor de rest gewoon alsof een ik ongesteld was.
Verloskundige gebeld, die deden niks. Ook geen echo ofzo. Als je na een week nog steeds bloed zou ik bellen. Zolang je bloed of geen helder slijm hebt dan is nog niet alles schoon.
Zodra je slijm helder is dan kun je er vanuit gaan dat je schoon bent. 

[quote quote=10313286] Bij mij was het 1cm ofzo. Later kwam er ook nog een vruchtzakje. Voor de rest gewoon alsof een ik ongesteld was. Verloskundige gebeld, die deden niks. Ook geen echo ofzo. Als je na een week nog steeds bloed zou ik bellen. Zolang je bloed of geen helder slijm hebt dan is nog niet alles schoon. Zodra je slijm helder is dan kun je er vanuit gaan dat je schoon bent.[/quote]
Hoe bedoel je met "nog niet alles schoon" mbt miskraam of wat eruit moet ivm mogelijke zwangerschap? Tot nu toe is het enkel rood en donkerrood bloed. Wel minder dan een "normale" ongesteldheid. Niet slijm oid. 
Daarbij heb ik sinds net wel (licht) pijnlijke borsten en beetje misselijk.
Had al contact met VK die zei dat ze mij a.s. donderdag terug belt. 
Hebben 1 dochter van bijna een jaar, meg haar heb ik dit niet gejad tijdens de zwangerschap. 

[quote quote=10313286] Bij mij was het 1cm ofzo. Later kwam er ook nog een vruchtzakje. Voor de rest gewoon alsof een ik ongesteld was. Verloskundige gebeld, die deden niks. Ook geen echo ofzo. Als je na een week nog steeds bloed zou ik bellen. Zolang je bloed of geen helder slijm hebt dan is nog niet alles schoon. Zodra je slijm helder is dan kun je er vanuit gaan dat je schoon bent.[/quote]
Hoe bedoel je met "nog niet alles schoon" mbt miskraam of wat eruit moet ivm mogelijke zwangerschap? Tot nu toe is het enkel rood en donkerrood bloed. Wel minder dan een "normale" ongesteldheid. Niet slijm oid. 
Daarbij heb ik sinds net wel (licht) pijnlijke borsten en beetje misselijk.
Had al contact met VK die zei dat ze mij a.s. donderdag terug belt. 
Hebben 1 dochter van bijna een jaar, meg haar heb ik dit niet gejad tijdens de zwangerschap. 

Terug
Bovenaan