<p>Hi lieve meiden:</p><p>Ik heb een beetje een gek verhaal en weet eigelijk wel zeker dat ik een miskraam heb gehad maar toch vraag ik me af of meerdere vrouwen dit hebben gehad.</p><p>De eerste dag van m’n laatste ongesteldheid was op 21 September, m’n ovulatie was op 5/6 oktober, dit weet ik 100% want ik heb het gevoeld! Vervolgens moest ik ongeveer rond 20 oktober ongesteld worden, dit werd ik maar niet. Ik kreeg gevoelige tepels, ze zagen er ook anders uit, ik was misselijk, hele donkere urine en bleef maar negatief testen (6x verschillende testen gebruikt) zaterdag 3 november was ik zo misselijk dat ik zelfs heel veel heb overgegeven. Ik kon niet meer op m’n buik liggen, naja alles wees er naar uit dat ik zwanger was maar alleen de testen zeiden van niet. </p><p>Nu had ik afgelopen maandag ochtend (17 dagen overtijd) bij t plassen bloedverlies, ik dacht niks aan de hand en ben gewoon naar m’n werk gegaan. Helaas werd de bloeding op m’n werk steeds erger en kwamen er zelfs bloedproppen uit... Dit was voor mij duidelijk geen menstruatie en heb de HA gebeld. Bloed test afgenomen op het HCG hormoon maar zelfs die was negatief. Ik word er heel onzeker van, voor mij voelde het zeker zwanger (ookal was het maar 4weken) maar alle symptomen wezen daar gwn naar uit... Huisarts zegt ja mogelijk was het een zwangerschap maar dat weten we nooit zeker want het is niet in je bloed gevonden. Door het aantal bloed verlies (wat momenteel nog aan de gang is) weet ik gwn zeker dat ik een miskraam heb gehad. </p><p>Heeft iemand dit ook meegemaakt? </p><p>Ik hoor het graag??</p>