Miskraam of niet?

Thnx Pooh Beer voor je reactie, eigelijk wil ik weten of er meerdere vrouwen dit hebben meegemaakt en hoe zij zich erbij voelde. Voelde het als een miskraam of niet? Ik zelf heb namelijk het gevoel van wel en ik denk dat ik daar meer mijn rust in kan vinden.. Voor de rest voel ik me gwn prima, ik ben juist opgelucht dat ik geen positieve test heb gehad anders was het echt een grote teleurstelling.
Ik wilde gwn wat lotgenoten vinden die dit gevoel van maandag tijdens die bloedingen mee hebben gemaakt en over praten, hadden zij symptomen? Vandaar de vraag onder m’n verhaal: zijn er vrouwen die dit ook hebben meegemaakt?
x
 
Oké op die manier. Ik heb nooit symptomen gehad (voordat ik nu echt zwanger ben dan), maar ik weet vrij zeker dat er een keer of 3 iets is geweest, wat al in een vroeg stadium was afgesloten. Dus niet helemaal hetzelfde. Dat heb ik nooit als een miskraam gezien, of benoemd. Hooguit zoals ik het nu zeg. Ook nooit een bewijs voor gezocht, maar ik denk dat ik daar ook gewoon anders in sta dan jou. Wat je zegt, dat het eigenlijk wel fijn is dat je geen positieve test hebt gehad vond ik ook want dan heb je toch minder hoop gehad.
 
Terug
Bovenaan