Miskraam op komst?

Hoi allemaal,<br />Ben nu 6,2 weken zwanger . Vanaf het begin kramp gehad in mijn buik en ontzettend gevoelige borsten. Dit is opeens weg sinds gister. Ben nu bang dat ik een miskraam krijg.. Heeft iemand hier ervaring mee?<br />

Hey symptomen komen en gaan, dat is heel normaal. Maar ik begrijp je onzekerheid, dat heeft iedereen op zulke momenten. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hee  ik had het net andersom eerder geen symptomen en gister heel de dag buikkramp gehad.. deze is vandaag weer weg! Ook ik maakte me zorgen maar volgens mij komen en gaan de symptomen en heeft dit niets met een miskraam te maken :) 

Hoi! Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Maak je niet druk, kwalen komen en gaan. Ik was ook heel erg onzeker en maakte me ook erg druk om allerlei symptomen die er wel of niet waren maar ben nu bijna 40 weken zwanger. 
Probeer er van te genieten dat je je even goed voelt, wie weet is dat over een halve dag weer anders.
een fijne zwangerschap gewenst! 

LieveAnne/
Zegt helemaal niets..Ik had die kwaaltjes ook een beetje in het begin en gewoon zo een beetje aangekeken. Inmiddels 10 weken en 3 dagen zwanger en zoals het lijkt alles in orde. Wat ze zeggen symptomen komen en gaan en dat is echt zo. Succes!

Kan niemand hier wat over zeggen. Als je je zorgen maakt je vk bellen schat. En zeker niet op internet gaan zoeken want je leest alleen ellende terwijl 90% goed gaat. Xx

Hallo, 

ik snap je angst ik heb vorige maand een miskraam gehad en ben weer opnieuw zwanger geworden. Ik had gister ook erge last van gevoelige borsten en misselijkheid maar sinds vandaag is dat weer weggetrokken en heb ik weer last van krampen.. als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen !! 

Terug
Bovenaan