Miskraam op komst?

Zeurderige buikpijn en krampen horen vaak in het begin bij het oprekken en groeien van je baarmoeder dus dat is heel erg normaal. In jou geval maak je je zorgen omdat je geen krampen hebt, kwaaltjes komen en gaan. Zelf heb ik ook een miskraam gehad en dat merk je echt wel als het echt mis is. En tot slot zolang je geen helder rood bloedverlies hebt kan je lekker genieten, 
Gefeliciteerd met je zwangerschap. 

Hoi allemaal!
ik ben nu 6 weken zwanger, afgelopen woensdagavond zag ik een klein beetje bloed in mijn onderbroek. En veel slijm met afvegen.
ik heb al een zoontje van 2, bij zijn zwangerschap was ik enorm misselijk en hield ik niks binnen. Nu ben ik iets misselijk, maar niks vergeleken met de andere zwangerschap. Ik maak me een beetje zorgen, over dat bloed. Misschien maak ik mezelf gek om niks hoor. Maar anderen hier ervaring mee?
bedankt alvast!

Lieve mommy's en to be 

Ik ben einde raad ik heb 22 nov achtergekomen dat ik zwanger ben clear bleu 1-2. Yeeeey tot dat ik maandag opeens bloed verloor, niet veel minder als een menstruatie ik belde me verloskundige en die gaf aan dat het een innesteling kon zijn woensdag is het gestopt ben nog naar de ha gegaan en die zij verder ook niks te kunnen donderdag weer paar druppels bloed en daar bleef het bij ik heb daarna weer me verloskundige gebeld en die zij kom dan maar even langs zo gezegd zo gedaan vrijdag gegaan worden eerst drie andere  mensen geholpen toen was ik aan de beurt het heeft letterlijk 2 min geduurd ze heeft met de echo gegeken en zei nee ik zie niks en nam de tel alweer op nu mijn vraag weten julie wat het kan zijn en zou het dan toch nog een miskraam zijn geweest net weer 2 druppels bloed verloren.

Terug
Bovenaan